Turkiet, Istanbul
Sedan 2010 har Novosim varit ett ledande ingenjörs- och tillverkningsföretag i Turkiet, specialiserat på banbrytande testsystemlösningar och automation. Vår expertis omfattar nyckelfärdiga testsystem, End-of-Line (EoL) lösningar och skräddarsydda maskiner, inklusive pallstaplingssystem. Utforska våra Automotive Solutions som innehåller dynamometrar, kvalitetsövervakningssystem och alpha-kabiner f...
Portfölj (32)
Polen, Białystok
Eurovensys, baserat i Polen, specialiserar sig på fullstack kommersiell mjukvaruutveckling. Vår expertis ligger i att skapa nya digitala produkter på företagsnivå inom olika sektorer, inklusive hälsovård, finans och IT. Vi vägleder våra kunder genom hela utvecklingscykeln – från initialt koncept till produktlansering, kompletterat med kontinuerlig forskning och utveckling. Våra tjänster omfattar ...
Portfölj (15)
Slovakien, Kosice
...Ett skräddarsytt CRM-system är mjukvaran som utvecklats specifikt för dig. Det är anpassat just för dina affärsbehov. Sådana CRM-system är utformade för att ta hänsyn till de specifika sätt på vilka du hanterar dina relationer med nuvarande kunder och göra ditt företag mer attraktivt för nya. Med tjänster för utveckling av skräddarsydda CRM-system anpassas funktioner och funktionalitet till ditt...
Portfölj (8)
Moldavien, Chisinau
... rutinuppgifter med arbetsflöden och makron för att hjälpa ditt team att fokusera på att vinna kunder och stänga affärer. Vi är specialiserade på utveckling, implementering, migrering, integration och support av skräddarsydda och skalbara CRM-lösningar.
Portfölj (7)
Ukraina, Kyiv
...Den erfarenhet som JEVERA har förvärvat under tio år på marknaden för mjukvaruutveckling är tydlig i ERP/CRM-system för telekom, detaljhandel, etc. Våra kunder uppmuntrar oss att utveckla specifika moduler samt att dela upp sina monolitiska ERP-system till en mikrotjänstarkitektur.
Portfölj (2)
Slovenien, Lovrenc Na Dravskem Polju
...CRM@SmartBit är ett tillägg som fungerar på datorer eller smartphones. Det ger insikter i grundläggande kunddata, finansiell data, realiserad försäljning, öppna och stängda försäljningsmöjligheter, kundaktiviteter och deras vanor. Informationen du får i efterförsäljningsprocessen är avgörande för att nå dina mål. CRM kan hjälpa dig att besvara frågor som: Hur nöjd var kunden med produkten eller tjänsten? Har du en fantastisk produkt men en flaskhals i service/implementering? I CRM kan du göra enkäter och kommunicera med kunden snabbt och på ett kontrollerat sätt via ticketsystemet.
Portfölj (2)
Belgien, Brussels
...Vår expertis inom ERP- och CRM-integrationer, tillsammans med en stark meritlista inom SAP-ekosystemet, gör att vi kan optimera både affärs- och tekniska aspekter av dina processer. Erkänd av HubSpot som Go-to Integration Partner. - SAP - Exact - Sage 100 - Teamleader - Salesforce - Microsoft - Shopify - Magento - Prestashop...
Portfölj (2)
...Vi har lagt till affärsapplikationskonsultation, outsourcingtjänster och skräddarsydd utveckling av nyckelfärdiga lösningar, där Microsoft D365 är vår kärnkompetens. Vår tjänst fokuserar på att erbjuda Microsoft D365-lösningar inom telekomsektorn. Våra experter har varit partner med Ericsson sedan 2016. På grund av vårt engagemang i CRM-implementeringar inom telekom med Ericsson har vårt team...
Portfölj (9)
EP Engineering GmbH är leverantören av det kompletta produkt- och tjänsteutbudet inom mät- och testteknik, specialiserad på högprecisions flödesmätning. Vi erbjuder kvalitet på högsta nivå och tillhandahåller våra kunder som helhetsleverantör testbänkar och mätsystem, programvarulösningar samt kalibreringar och service. Vi är ett av de få företagen i Tyskland som driver ett eget DAkkS-laboratoriu...
Portfölj (41)
Vitryssland, Minsk
...ConversayIT är en förbättring för Salesforce® CRM-systemet som ger användarna justerbara anpassade telefonsamtalsskript. ConversayIT gör det möjligt att spåra varje kunds svar, att avgöra vid vilket samtalsstadium företaget förlorar kunder och affärer, samt att besluta om hur effektiva samtalen är för att öka effektiviteten i försäljningsavdelningens arbetsflöde och kvaliteten på de tjänster som erbjuds.
Portfölj (5)