Belgien, Bruxelles
IntoTheMinds är ett marknadsundersöknings- och rådgivningsföretag beläget i Frankrike (Paris) och Belgien (Bryssel). Vi genomför projekt i hela Europa och för alla branscher, inklusive: kundnöjdhetsundersökningar, marknadsundersökningar inom B2B och B2C, analyser av kundupplevelsen, marknadsstrategi, "data"-analyser.
Portfölj (4)
Elfenbenskusten, Abidjan
...Elfenbenskusten, världens största producent av kakaobönor, med en genomsnittlig årlig produktion på 1.200.000 ton, vilket motsvarar 41 % av det globala utbudet. Vår studie, genom flera forskningsmetoder som använde kvalitativa och kvantitativa tillvägagångssätt såsom intervjuer och immersioner, syftade till att förstå kakaoproducenternas vardag, deras verkligheter, prioriteringar, utmaningar osv...
Portfölj (21)
Frankrike, VANNES
... Bilingue Recrutement? Reaktivitet: Vi förstår vikten av dina rekryteringsbehov och vi åtar oss att leverera snabba och kvalitativa resultat. Kvalitet: Vår rigorösa urvalsprocess säkerställer att du endast får de bästa profilerna, anpassade till ditt företag. Hållbart partnerskap: Vi strävar efter att etablera en förtroendefull relation med våra kunder, genom att stödja dem under hela deras tillväxt och behov av personalresurser.
Portfölj (1)
Frankrike, Paris
...Vårt företag genomför varumärkesundersökningar i alla europeiska länder. Vi är dessutom ett av de få marknadsundersökningsföretagen som kan stödja er både med varumärkesundersökningar inom B2B och B2C. Vår B2B-panel gör det möjligt för oss att intervjua beslutsfattare i de flesta länder. Metoder som används: kvantitativa (online-undersökningar) eller kvalitativa (kvalitativa intervjuer, mystery...
Portfölj (4)
Frankrike, Paris
...Intervjuer, tester, grupp- och minigruppmöten. Symbial erbjuder även interna undersökningar, grundliga intervjuer … Dina frågor: Vilka är egenskaperna och profilerna för dina framtida kunder? Var befinner sig dina kunder och vilka tillgångar har de? Därför, förstå deras motivationsfaktorer för köp och deras urvalskriterier. Tack vare marknadsundersökningar till exempel. Våra lösningar...
Portfölj (1)
Italien, Torino
... utbildnings-, kommunikations-, marknadsföringsaktiviteter, opinionsundersökningar, forskning och utveckling, personalresurser. Från briefingen med kunden till organiseringen av undersökningarna, framställning av intervjuer, rapporter, presentationer, studier och uthyrning av utrustade lokaler, erbjuder personalen professionell assistans av högsta nivå, för alltid pålitliga och kvalitativa resultat.
Belgien, Kortrijk
... kandidater. På så sätt strävar vi efter ett optimalt samarbete på lång sikt. Dessutom är Hays certifierad medlem av Federgon, vilket är ett bevis på vår kvalitativa och professionella metod. Som expert inom rekryteringsvärlden fokuserar vi på olika samhällsfrågor, såsom könsmångfald på arbetsplatsen och utvecklingen av arbetsmarknaden. I vår Hays Journal kan du dessutom upptäcka intressanta HR-relaterade ämnen och inspirerande intervjuer med ledande företag världen över.
Vi erbjuder företag och byråer premiumlokaler och utrymmen för marknadsundersökningar och forskning (både i Barcelona och Madrid). Det handlar om lokaler som är hundra procent anpassningsbara efter kundens behov, med kvalitativa tjänster och evenemang för företag. De är den perfekta scenen för att genomföra forskningsmetoder och marknadsstudier (intervjuer, fokusgrupper, etc.) och den idealiska platsen för att hålla vilket företagsevenemang som helst (presskonferenser, möten, presentationer, utbildningar, workshops, teambuilding, etc.).
Frankrike, Rouen
Le Scribe Audio är en tjänsteleverantör specialiserad på transkribering av ljud till text. Erbjudandet prosopopée innebär att omvandla inspelningar i ljud- eller videoformat till text, till exempel för protokoll eller rapporter. Många intervjuer, både telefon- och fysiska, behandlas också inom ramen för kvalitativa studier (sociologisk forskning eller marknadsundersökning). Transkriberingen gör...
... redovisningskunskaper och gör dig redo för arbetsmiljön i den snabba redovisningssektorn. För att hjälpa dig bygga ditt självförtroende har vi interaktiva sessioner med quiz, simulerade intervjuer och gruppdiskussioner med brainstorming. Genom att delta i vår utbildning kommer våra blivande yrkesverksamma att få expertis i att använda den senaste redovisningsprogramvaran som SAGE, XERO, QuickBooks och...
... OCH ANALYS AV DATA: vi använder avancerad och mångsidig programvara, vars tillämpning kan möjliggöra både enkla och särskilt komplexa analyser. KVALITATIVA UNDERSÖKNINGAR: • Fokusgrupper • Djupintervjuer • Semi-strukturerade personliga intervjuer • Varumärkes- och produktkoncept • Varumärkesmedvetenhet • Desk Analysis • Etnografiska studier • Mystery Shopping. KVANTITATIVA UNDERSÖKNINGAR: • Marknadsundersökningar • Opinionsundersökningar • Exit Poll och Valprognoser • Kundnöjdhet • Kundlojalitet • Mediestudier (TV - Radio - Bio). ANDRA METODOLOGIER: Mystery Shopping, Geomarketinganalys.
Frankrike, Paris
... användning på bara några minuter. Våra tester kan genomföras och användas online från vilken dator, surfplatta eller telefon som helst som är ansluten till Internet. I slutet av testet får du omedelbar tillgång till tydliga, explicita och lättanvända rapporter för att genomföra kvalitativa intervjuer och underlätta ditt beslutsfattande. Anpassade utvärderingslösningar: Våra personlighetstester används...
Andra produkter
Rekryteringstester
Rekryteringstester
Portfölj (1)
USA, Knoxville
... kvalitetstranskriptioner. Vår expertis inom ljud- och videotranskription har gjort oss till det främsta valet för kvalitativa transkriptioner. Vi har en fördel när det gäller att transkribera intervjuer, inspelningar, föreläsningar, seminarier, diskussioner, telefonkonversationer, juridiska inspelningar, marknadsundersökningar, digitala inspelningar osv.
Portugal, Lisboa
...Vi genomför studier på den nationella och internationella marknaden. Equação Lógica® marknadsundersökningar & insikter är ett portugisiskt företag som grundades 2010 och specialiserar sig på marknadsundersökningar och konsulttjänster. Vi är specialiserade på Ad-Hoc-lösningar. Kvalitativa marknadsstudier, fokusgrupper, djupintervjuer och etnografiska intervjuer.
Marknadsforskning, Schweiz, Zürich, motivationsforskning, gruppdiskussioner, fokusgrupper, djupintervjuer, kvalitativa intervjuer, åsiktsforskning, marknadsundersökning, Ernest Dichter.
...ljudbandsexplorationer, vägledande samtal, modereringar, kvalitativa telefonundersökningar, pretester, gruppdiskussioner, workshops, hem-användningstester, CAPI-intervjuer, online-undersökningar med läkare, analyser, utvärderingar och sammanfattningar av resultat.
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play