Nederländerna, Molenaarsgraaf
...Beställningar som görs före midnatt kan levereras tidigt nästa dag? Inga problem för Monta! Vill dina kunder inte vänta till nästa dag på sin leverans? Då kan du också välja samma dags leverans – beställningar som görs före kl. 12:00 levereras samma dag. Ett annat populärt alternativ är önskad leveransdag. På så sätt kan dina kunder själva bestämma vilken dag och tid de vill ha sin beställning levererad. Dessutom kan de ange om de föredrar en viss leveranstjänst. Detta skapar en positiv kundupplevelse. Klicka här för alla leveransalternativ.
Portfölj (61)
Nederländerna, Ulestraten (maastricht Region)
... är att tillföra betydande värde till de europeiska försäljningsaktiviteterna för våra internationella kunder. Våra lager-, uppfyllnads-, inventariehanterings- och logistiklösningar är alltid skräddarsydda efter våra kunders specifika behov. Som ett resultat skapar vi en strategisk konkurrensfördel för våra kunder. Detta inkluderar en förbättrad marknadsposition, kundupplevelse, rykte och varumärke. Med oss blir försäljning i Europa enklare, säkrare och mer lönsam!
Portfölj (2)
Nederländerna, Baarn
... utmärkt kundupplevelse. UTBILDNING: Inriktad på att uppnå utmärkt kundupplevelse. Utbildningarna är interaktiva, dynamiska och inspirerande. De fokuserar på kunskap, insikt, färdigheter och beteendeförändring. Utmärkt kundservice, utmärkt kundupplevelse och känslomässig påverkan utgör den röda tråden i utbildningarna. TALARE: Utmärkt kundservice kan du förklara en del av, men en del måste du själv känna och uppleva. Talaren tar med sin publik i detta. Han förklarar hur en säljare, rådgivare eller alla som vill ge kunder utmärkt service kan skapa en utmärkt kundupplevelse.
Nederländerna, Maastricht
... ni garanterade att vara lättillgängliga. Från små företag till multinationella företag, vi garanterar er tillgänglighet. Inom kundupplevelse stödjer vi organisationer med att förbättra kundupplevelsen genom att optimera affärsprocesser. Med vår unika metod är ni säkra på bättre kundupplevelse och lägre kostnader. SpangenbergGroep levererar skräddarsydda lösningar inom kundkontakt.
Nederländerna, Amsterdam
Vi är en digital byrå som samarbetar med företag och varumärken för att vägleda dem genom den snabbt föränderliga digitala miljön. Och tillsammans hitta sätt att använda ny teknik för att förbättra varumärkeslojalitet, intäkter och kundupplevelse.
Nederländerna, Waddinxveen
... produkt eller tjänst? Vi hjälper med erfarenhet, entreprenörskap, lean-startup-tänkande och affärsutvecklingstjänster. KUNDUPPLEVELSE Vad tycker mina kunder egentligen om vår produkt eller tjänst? Vi ger dig insikterna för att ge dina kunder WOW-faktorn så att du kan leverera vad de verkligen vill ha. KUNDUPPLEVELSE Vad tycker mina kunder egentligen om vår produkt eller tjänst? Vi ger dig...
Nederländerna, De Goorn
...Erinn rådgiver organisationer inom juridisk och finansiell tjänsteföring om hur de utifrån medarbetar- och kundupplevelse kan optimalt inreda/planera utrymmen i sina kontorslokaler, såsom arbetsplatser, entréer och mötesrum, med det slutgiltiga målet att minska sjukfrånvaro, öka produktiviteten, skapa nöjda kunder och öka omsättningen.

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play