För ett litet och medelstort företag som inte vill använda sig av tjänster från en stor internationell byrå, kommer vi att söka och välja alla lämpliga produkter som behövs för ditt projekt med hjälp av våra associerade aktuarier, finansiella förvaltare, jurister och HR-professionella: - de lämpliga verktygen för att etablera pensionsförmåner, försäkringar, olika skydd, - de administrativa och IT...
Vårt online redovisningskontor utför alla dina administrativa och regulatoriska tjänster: Allmän och analytisk redovisning, Revision, Granskning, Lön, Social förvaltning, Juridiskt stöd, Skatteoptimering, Hantering av dina tillgångar... Hos oss är din redovisning välskött och hela din skattedeklaration görs åt dig! Säg stopp till manuell inmatning, bankavstämningar och kategoriseringar. Våra...
Belgien, Nannine
... EBSYS - underhållsavtal för din kopiator, telefoni eller IT-miljö - utbildningar som ges vid installation av ny utrustning eller på begäran - snabba insatser från våra medarbetare på din plats. Våra lokaler står till ditt förfogande för demonstrationer, tester och begäran om ytterligare information. Våra tjänster inkluderar: IT-system - Hanteringsprogram - Geco: kommersiell hantering - Winbooks: redovisningsprogram - IP-telefoni - Onlinebackup - Kopiatorer.
Tyskland, Alsdorf
... seminariehantering: från planering, marknadsföring, genomförande till fakturering och kontroll. Med den flexibelt utbyggbara programvaran professionaliserar företag, akademier eller seminariearrangörer sin fort- och vidareutbildning. Hela spektrumet av strategiska och administrativa HR-uppgifter är tillgängligt både med on-premise-lösningar och i molnet. Förändringar av HR-lösningar Medan...
Frankrike, Hasnon
Sedan 2009 har vi stöttat företag i deras utveckling. Vi är partnern för yrkesverksamma som hjälper er med den administrativa, finansiella och sociala hanteringen av ert företag. Från affärshantering till personalhantering och inkasso, erbjuder vi er möjligheten att outsourca era administrativa tjänster med professionalism och noggrannhet. Våra team består av kvalificerade medarbetare som bryr sig om ert företags välbefinnande. Mer än bara en uppgift, vi är partnern för er hantering. Vårt samarbete, som bygger på förtroende, ger er professionalism och respekt för tidsramar.
Luxemburg, Luxembourg
... av aktieägarregister, hjälp med att hitta och hyra kontor samt rekrytering av personal. 2° Administrativa och bokföringstjänster. 3° Juridiska sekretariatstjänster. 4° Skattetjänster: Förberedelse av skattedeklarationer. Förberedelse av momsdeklarationer och hantering av momsregister. Uppföljning av relationer med externa skatterådgivare. 5° Företagsledningsservice: Tillhandahållande av en eller flera styrelseledamöter, chefer och juridiska undertecknare.
Luxemburg, Capellen
... tjänster som möter de administrativa och sociala behoven hos alla företag, beroende på deras storlek och verksamhetsområde: lönehantering, social och juridisk information, rådgivning inom personalresurser, automatisering av HR-processer, Luxemburg Learning Center, internationella lösningar.
Turkiet, Istanbul
... skador och i tid, utan att tumma på vår kvalitetsservice. VÅR VISION, ECM INTERNATIONELLA FLYTTARE värderar sina kunder. Vi visar respekt och tar fullt ansvar för alla tjänster vi erbjuder fram till att arbetet är slutfört. Vi kommunicerar vänligt och med ett leende med våra kunder, och om vi gör ett misstag, rättar vi till det utan att kunden märker det. Vi lovar endast det vi är experter på och...
Italien, Silvi
... kvalificerade ingenjörer för design av elektriska och mekaniska installationer samt säkerhet på byggarbetsplatser, utöver det historiska administrativa kontoret. Disi Impianti är närvarande i Lazio, Lombardiet och Apulien med direkt teknisk personal. Vi strävar efter att optimera driftkostnaderna och framför allt kontrollerar vi kvaliteten på våra installationer och de tjänster som erbjuds. Företagets mission är att alltid erbjuda den bästa servicen till våra kunder, för att behålla och öka...
Schweiz, Genève
... bokföringsteam kommer att stödja dig dagligen så att du kan dra nytta av bokförings-, skatte- och företagsledningsrådgivning. Med Karpeo kan du helt fokusera på din verksamhet och överlåta alla dina administrativa och bokföringsproblem till oss. Vårt stöd är skräddarsytt och vi svarar på varenda en av dina frågor. Våra paket anpassar sig efter storleken på ditt företag, oavsett om du är en egenföretagare som...
Belgien, Bruxelles
Helt renoverad och nyöppnad. En kompetent personal ger dig ett kvalitetsmottagande och erbjuder alla administrativa, praktiska och turistiska tjänster och information. Alla rum är utrustade med telefon och TV. Lättare förtäring: varm choklad eller kaffe eller te, juice, yoghurt, ost, charkuterier, sylt, choklad, smör, 3 croissanter eller småbröd.
Spanien, Castellón
Vårt företag, med lång erfarenhet inom sektorn, säljer produkter och tjänster inom projekt och elektriska installationer, och erbjuder effektiva lösningar som kräver teknisk förberedelse samt lämpliga arbets- och säkerhetsutrustningar. Vi ställer våra tekniska, administrativa och specialiserade professionella avdelningar till våra kunders förfogande, med rådgivning och professionalism som...
... starten haft som princip att erbjuda tjänster enligt TSE och internationella standarder med sin erfarna administrativa och tekniska personal. Haskar Çelik har som mål att bli ett stabilt företag i branschen där kvalitet och service står i fokus, med en befintlig produktionslinje som använder den senaste produktionsteknologin på en yta av 22 000 m2 och nya maskininvesteringar.
Spanien, Madrid
... spendera mindre pengar på fast personal? Betala bara för de tjänster du anlitar. Minska dina arbetskostnader: sjukvård, tillfälliga sjukskrivningar, föräldraledighet, pensioner, premier, utrustning, kontorsutrymme..., osv. Om du söker väl utförda arbeten... lita på vår erfarenhet!
Belgien, Bredene
Medizorg CVBA, grundat 1980, är ett professionellt samarbetsförbund i Flandern med mer än 80 läkare, allmänläkare och specialister. Medizorg CVBA syftar till att optimera kvaliteten på vården genom att erbjuda en gynnsam kontext för praktikverksamhet till sina medlemmar. På så sätt kan medlemmarnas fulla uppmärksamhet riktas mot att effektivt ge den bästa möjliga vården. Medizorg CVBA erbjuder sina medlemmar, på ett samhällsansvarigt sätt, administrativa, sociala och finansiella tjänster samt faciliteter för praktikinvesteringar.
Italien, Sommacampagna
LogicApp är ett företag som erbjuder skräddarsydda administrativa tjänster för företag. Företaget har varit verksamt i nästan ett decennium och har som huvudmål att stödja yrkesverksamma eller entreprenörer i den administrativa och byråkratiska hanteringen av deras företag genom användning av innovativa verktyg och kvalificerade yrkespersoner inom området. Arbetsrådgivning, kassaflödeshantering...
Spanien, Málaga
...precis som en traditionell advokatbyrå. Genom vår webbplats erbjuder vi ett brett utbud av juridiska tjänster online där alla medborgare, företag, myndigheter eller enheter, oavsett om de är nationella eller utländska, kan ställa frågor eller hantera alla typer av juridiska eller administrativa ärenden utan att behöva resa.
Verdi-studion ligger i Florens och har under många år, med seriösitet och effektivitet, hanterat administrativa ärenden för tredje part. Bland deras tjänster finns begäran och utfärdande av certifikat och registreringar från CCIAA, domstolsintyg, kommunala intyg och intyg från skattemyndigheten, men även inlämning av bolagsdokument och bokslut till företagsregistret, enhetlig kommunikation för...
Luxemburg, Crauthem
Easy HR är ett företag specialiserat på arbetsrätt i Luxemburg och Frankrike. Detta företag gör det möjligt för er att outsourca alla era administrativa tjänster samt era tjänster inom personalresurser. Våra tjänster anpassas efter behoven i ert företag. - Administrativ social förvaltning av ert företag - Personaladministration Utarbetande av anställningsavtal, tillägg till avtal, hantering av...
Luxemburg, Luxembourg
Edgas är ett företag som specialiserar sig på outsourcing av receptions-, administrations-, assistans- och allmänna tjänster. I den nuvarande ekonomiska kontexten erbjuder Edgas tjänster som hjälper er att bättre hantera era anställda och budgetar, och bidrar till: att minska era fasta och rörliga kostnader; att förbättra ledningstiden för era team genom att minska kostnaderna för frånvaro och administrativa procedurer relaterade till arbetsrätt eller lön; att förbättra er långsiktiga flexibilitet genom att tilldela medarbetare (ordinarie och vikarier) som är särskilt rekryterade för ert företag.
Turkiet, Nigde
... investera i teknologi, både för att följa nya teknologier och för att erbjuda sitt produktutbud till kunderna. Dessutom är det viktigt för kundnöjdheten att både tillverknings- och administrativa enheter har kompetent personal.
Portfölj (5)
Frankrike, Luchat
... traditionell sekreterarverksamhet. En extern sekreterartjänst: - Befriar dig från administrativa uppgifter - Gör att du kan ägna dig åt ditt yrke - Ger dig större tillgänglighet för dina patienter. Oavsett om du är egenföretagare, frilansare, vårdpersonal, hantverkare, små och medelstora företag, eller förening. CG Solutions erbjuder sina tjänster vid frånvaro av din sekreterare, om du inte har någon, eller även för överbelastning av samtal. För mer information, kontakta oss! CG-SOLUTIONS GIRARD Cathy...
Turkiet, Istanbul
... till landets ekonomi genom att producera trådstängselsystem och säkerhet med vår erfarna administrativa och tekniska personal samt vår anläggning som producerar enligt höga standarder. Våra produkter är hållbara och miljövänliga produkter som kan användas i alla klimatförhållanden, panelstängsel, konstgräs.
Portfölj (2)
Portugal, Funchal
... till ett ännu mer attraktivt alternativ. GSMATIKA hjälper kunder att registrera företag i Portugal och att erhålla licenser i IBC, samtidigt som vi erbjuder löpande lednings- och administrativa tjänster för dessa företag. Vår omfattande erfarenhet hjälper till att säkerställa att vi ger kunderna den rådgivning och det stöd de söker på ön. Företag som har licens att verka i International Business...
Spanien, Barcelona
... skattemyndigheten • Utföra administrativa ärenden och uppgifter. 2. RELOCATIONTJÄNSTER | UTLÄNDSKA ANSTÄLLDA BARCELONA | ÅTERANSTÄLLNING BARCELONA • Sökande av bostad för företagare och/eller chefer som flyttas till Barcelona. • Registrering av utländsk bil i Barcelona, etc. • Sökande av skolor • Tillfälligt boende • Juridiska ärenden / Immigration...
Belgien, Seraing
... administrativa hanteringen med underleverantörer sker av och på vårt kontor. • Vi ser till att alla nödvändiga intyg från våra underleverantörer finns. • Du bestämmer själv hur länge underleverantörerna arbetar på din byggarbetsplats. Detta kan vara under hela projektets varaktighet eller under en förutbestämd tidsperiod, eller att ta över en del eller hela projektet. • Vi samråder och ser till att relevanta och obligatoriska dokument som behövs för att arbeta korrekt och lagligt internationellt finns både i förväg och under projekten.
... sysslar bland annat med att upprätta finansiella och statistiska rapporter, representera kunden i administrativa ärenden inför Försäkringskassan och Skatteverket, samt att föra register över anläggningstillgångar och immateriella tillgångar. Dessutom upprättar vi löner, beräknar anställdas avgifter och utför andra uppgifter inom personal- och lönehantering. Vi ger professionell rådgivning i frågor som rör företagsledning. Vi kan ta fram affärsplaner eller driva inkassoverksamhet. Vi erbjuder även hjälp med registrering av företag.
Belgien, Brussels
Din specialist på relocation och internationella flyttar! Ziegler Relocation erbjuder en komplett uppsättning av relocation-tjänster. Vi lägger stor vikt vid varje kund för att bäst kunna hjälpa dem med deras bostads- och skolletande... och för att stödja dem i alla administrativa, immigrations- och flyttprocesser. Eftersom varje kund är unik, erbjuder Ziegler Relocation skräddarsytt stöd som motsvarar dina behov. Från överallt till var som helst i världen, garanterar Ziegler Relocation en service av högsta nivå.
Vi är en rekryterings- och urvalsbyrå i Kortrijk, specialiserad på anställda och chefer för fast anställning. Detta gäller både tekniska, ledande, administrativa, finansiella och kommersiella tjänster.
Frankrike, Mery La Bataille
... rättsväsendet. Dess chef finns med på listan över Rättsexperter vid Appellationsdomstolen i Amiens och är medlem av Sällskapet för Rättsexperter inom Appellationsdomstolen i Amiens och de administrativa domstolarna inom följande specialiteter: • C-01.07: Elektricitet (Byggnader - offentliga arbeten) • E-02.01: Elektricitet (Industrier) • E-02.05: Tjänster: luft, vatten, ånga (Industrier) • E-04.02: Maskiner (Mekanik) • E-06.03: Industriella tillverkningsprocesser...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play