...designkontoret, administrativa tjänster och en butik på 1.000 m2, med totalt 130 anställda. För att hjälpa dig att utforma din personliga eldstad, kommer en rådgivare från Chazelles att besöka dig för att ta hänsyn till det utrymme som berörs av ditt projekt (säkerhet, teknisk överensstämmelse, dimensioner…). Varje projekt - oavsett om det är skräddarsytt eller inte - är en unik tillverkning, som Chazelles kvalificerade team lägger särskild vikt vid. Din eldstad kommer att installeras enligt konstens regler, steg för steg av en specialist från Chazelles nätverk.
Spanien, Barcelona
... täcka alla våra kunders behov av outsourcing. Vårt tvärvetenskapliga team, bestående av administrativa handläggare, advokater och fastighetsförvaltare, har en hög nivå av specialisering inom olika juridiska och administrativa discipliner som svarar mot alla våra kunders behov. I framkant av de senaste nyheterna och förändringarna inom skatte- och lagstiftning, gör det att vi kan anpassa oss till varje kunds verkliga behov och därigenom säkerställa deras välbefinnande, beroende på deras verksamhet, sektor eller den affärsorganisation de tillhör.
Italien, Cisterna Di Latina
Bokförings-, Administrativa och Personal Tjänster...
... av avregistreringar och uppsägningar, inlämning av dokument. Kontakta oss via: info@berlin-capital-office.com eller +49 30 609 847770. Berlin Capital Office hjälper kunder i varje steg av att etablera sitt företag i Tyskland. Vi är experter med mer än 16 års erfarenhet. Vi erbjuder ett brett utbud av företags tjänster för spanska och andra utländska företag. Försäljning av förhandskonstituerade företag, tillhandahållande av postadresser eller domicil, med alla typer av administrativa formaliteter, och stödjer dig med nödvändiga formaliteter vid en likvidation.
Italien, Roma
... även hemma hos kunden. Vi är närvarande varje dag vid alla offentliga kontor och erbjuder en stor del av tjänster och informationsrapporter online. Alla begärda dokument är uppdaterade vid tidpunkten för begäran, eftersom de hämtas samtidigt från olika officiella offentliga källor. För att kontinuerligt tillfredsställa våra kunder är Euroservizi 2012 di L. C. i ständig utveckling och strävar efter...
Portfölj (5)
Frankrike, Paris
Redovisningsbyrå i Paris som erbjuder små och medelstora företag tjänster inom bokföring, upprättande av årsredovisningar, inlämning av skattedeklarationer, lönehantering och sociala deklarationer, revision, stöd för företagsstart, rådgivning, outsourcing av administrativa funktioner och förvaltning.
... företaget Straż Grupa Serwisowa Sp.z.o.o. Sp.k. Specialister från detta företag erbjuder professionell periodisk utbildning i arbetsmiljö och säkerhet för arbetare, personer som leder anställda samt de som arbetar med administrativa och kontorsprocesser. Det är viktigt att inspektörerna alltid genomför en analys av de tidigare standarderna, vilket innebär att de kontrollerar företagets funktion i...
... internationell transport. La Vi. & Gi. Stivala Trasporti har stor erfarenhet av hantering av internationella intermodala transporter, i försändelser och tullärenden, samt i hantering av laster av särskild betydelse, komplexitet och logistiska och hanteringsmässiga svårigheter. Tveka inte att begära våra tjänster och be om en offert som alltid kommer att vara tydlig, detaljerad och transparent och som garanterat kommer att få er fulla godkännande. Vår logistiska, frakt- och administrativa bas ligger i Catania på via Nicolò Pittari.
...skattetvister; skatterådgivning inom e-handel; lärande och personalutbildning. Byrån erbjuder, genom sitt CED, även tjänster relaterade till: bokföring, lönehantering, samt hantering av administrativa och skattemässiga skyldigheter.
Bulgarien, Petrich
... - endast 17 km från den grekiska gränsen och 21 km från den makedonska gränsen. Våra redovisnings- och finanstjänster inkluderar: • Outsourcing av finansiella och administrativa tjänster; • Daglig bokföring och redovisning; • Lönehantering; • Årsredovisning och interimistisk finansiell rapportering; • Skatterådgivning; • Registrering av företag;...
Vi välkomnar dig att använda våra tjänster på vår advokatbyrå. Vi erbjuder omfattande juridisk hjälp under den pre-processuella och administrativa fasen. Vi hjälper privatpersoner, företag och institutioner. Vi specialiserar oss på följande rättsområden: civilrätt, affärsrätt, straffrätt, arbetsrätt, familjerätt och skilsmässor. Vi följer alltid advokatetik i de ärenden vi hanterar. Vi arbetar...
Frankrike, Pertuis
... utformningen av ditt projekt till genomförandet av ditt arbete. Från de administrativa stegen för att få bygglov till relationen med företagen som ansvarar för byggarbetet, görs allt för att lugna dig och säkerställa en tjänst av hög kvalitet. Kontakta oss, vårt team kommer att vara glada att hjälpa dig.
Konsulttjänster inom internationell handel specialiserade på export av livsmedelsprodukter, där vi hanterar hela den administrativa processen för export, tullprocedurer, säkra betalningsmetoder och värdesättning av produkten på utländska marknader genom utveckling av en internationell marknadsföringsstrategi. Vi utformar även hela företagets internationaliseringsplan för att avgöra vilka marknader som är mest intressanta för deras produkter eller tjänster och vi hjälper till med en korrekt implementering på destinationen tack vare vårt omfattande nätverk av samarbetspartners.
... administrativa verksamheten ligger i Faenza, mitt i stadens historiska centrum, där all servicehantering och planering utgår ifrån. Den huvudsakliga tekniska och operativa basen finns vid Aviosuperficie Aerdelta i Ozzano Emilia, bara några kilometer från Bologna.
Italien, Marina Di Carrara
euromare, tjänster för fritidsbåtar, sjöfartsbedömningar, säkerhetscertifikat, kompassjusteringar, lagar om fritidsbåtar, utrustning ombord, nautiska ärenden, euromare sjöagentur, tjänster för navigation, sjöfart, hamnen i Marina di Carrara, administrativa tjänster för navigation...
Italien, Valdobbiadene
Bokförings- och Administrativa Tjänster...
Cypern, Limassol
Vi är ett team av högprofessionella och motiverade personer som erbjuder administrativa, finansiella och IT-stödjande tjänster till företag och individer vid behov. Genom att arbeta på distans och använda dagens högteknologiska verktyg kan vi erbjuda företag, stora som små, kompetent stöd för kortsiktiga projekt eller på en löpande basis. Du kan använda GB VIRTUAL ASSISTANCE så mycket eller så...
Frankrike, Cannes
...Företagsdomicil och administrativ assistans i Cannes Att hantera administrativa och bokföringsuppgifter är komplext? Är du chef för ett SME/PMI och vill ha en prestigefylld adress? Ägna dig äntligen åt din kärnverksamhet! EN ADMINISTRATIV ASSISTANS Externalisera dina tråkiga och repetitiva uppgifter Ägna dig åt din kärnverksamhet med hjälp av våra administrativa tjänster Administrativa...
Frankrike, Reims
...Programvarukonstruktör för vin- och druvproduktion, Sedan 1981 har PAC INFORMATIQUE erbjudit sin expertis och sina tjänster till de många aktörerna inom vin- och druvbranschen: Handlare, Vinproducenter, Förvaltare av egendomar, Vinmästare, Källarmästare, Oenologer, Kvalitetsansvariga, Administrativa ... Vår lösning VITI-PAC säkerställer en komplett hantering av din verksamhet och spårbarhet från Uppströms <-> Nedströms i alla steg av din tillverkningsprocess. VITI-PAC är anpassningsbar för alla vinregioner och uppfyller alla dina behov, "Från vinrankan ... till bokslutet!"...
... företag till mycket konkurrenskraftiga priser. Företaget, som just har öppnat, bygger på erfarenheten av unga konsulter som redan har arbetat inom det relevanta området och genomfört flera års lärlingsutbildning på stora företag. Det främsta målet är framför allt att kunna tillfredsställa det ständigt växande behovet från företag att få tillgång till dessa tjänster till rimliga kostnader. Kvalitet och högprofilerad service är visitkortet som M.S.M. använder för att hantera situationerna. Konceptet med personifiering och anpassning av tjänsterna tillämpas så mycket som möjligt.
Tjänster för etablering och grundande av nya företag, informationsinhämtning, marknadsundersökningar, kontorssökning, rekrytering, myndighetskontakter, administrativa uppgifter, försäljningsuppbyggnad, försäljningsstöd, CRM, virtuellt kontor, handelsrepresentation. Stöd speciellt för japanska företag och personer, särskilt för tekniska produkter, handelsrepresentation för bildbehandling.
Frankrike, Saint Germer De Fly
SKAPANDE AV STATUS FÖR SARL, FÖRETAGETS DOMICILIERING, HANTERING OCH BOKFÖRING AV HANTVERKARE, AFFÄRSUTVECKLING, TJÄNSTER OCH FÖRETAGSRÅDGIVNING, KRISHANTERING, JURIDISK HJÄLP, JURIDISKA DOKUMENT, LITEN PAPPERSSERVICE, ÖVERSKULDSÄTTNING, ADMINISTRATIVA OCH JURIDISKA BREV PÔLE REBONDIR utför alla juridiska annonser och hanterar deras publicering oavsett region och specifika behörighetskrav. PÔLE...
Administrativa Tjänster...
Italien, Pescara
MAC Strutture är en ingenjörs-, arkitektur-, projekt-, webbdesign- och webb-SEO-studio som vänder sig till kunder som behöver professionella tjänster, tekniska och administrativa tjänster för genomförandet av projekt inom civil- och industriell byggnation. MAC Struttures strävan är att tillfredsställa sina kunder genom att förstå deras behov och syften, som en ständigt närvarande partner för att...
Frankrike, Paris
... databaser - Utskick av nyhetsbrev - Rekrytering - Skrivande av brev, CV och personligt brev - Registrering av offerter och fakturor - Uppföljning och stöd vid administrativa processer - Organisation av evenemang (seminarier, mässor, etc.) - Researrangemang i Frankrike och utomlands - Anställningsavtal - Projektledning - Dashboard - Arkivering - Beslutsstöd, etc... Våra priser är mycket konkurrenskraftiga, tveka inte att kontakta oss. Med vänliga hälsningar, Mika Services Diverse tjänster Leverantör av tjänster på distans eller på plats, skräddarsydda tjänster utan förpliktelse Tel: 0650945003...
HANDELSFÖRENINGEN FÖR TURISM OCH TJÄNSTER PROVINSIAL DIREKTION www.confesercenti.ve.it Facklig Assistans - Administrativa Ärenden? Bokföring - Lönehantering? Kreditrådgivning - C.A.A.F. 730 - Utbildningskurser INFORMATIK HANDEL OCH TJÄNSTER AB KONTOR I MESTRE KONTOR I VENEZIA KONTOR I VE LIDO...
Italien, SASSARI
Vårt byrå har som uppgift att erbjuda och sälja modellernas tjänster till kunderna. En agent inom underhållning är en mångsidig person som å ena sidan tar hand om modellen från det att hon anländer, och å andra sidan arbetar med andra avdelningar för att optimera förberedelsen av den administrativa eller byråkratiska dokumentationen. Hen sköter modellens image, bokar fotograferingar för att...
Att anlita Eos Eventi garanterar definitivt ett helt unikt evenemang skräddarsytt för parets personlighet, som aldrig kommer att likna något annat evenemang. Här är våra tjänster: -Rapportering av plats -Val av catering och restauranger -Eventanpassad konsultation -Hantering av administrativa uppgifter -Grafisk och handgjord förberedelse av inbjudningar, deltagande, menyer och bordsplaceringar...
Bulgarien, Varna
Våra tjänster gör det möjligt för kunder att dra nytta av kostnadseffektiva och tidsbesparande lösningar för företagsbildningar, redovisning, skatteefterlevnad, företagssekretariat och andra administrativa frågor. Vi har utvecklat starka arbetsrelationer med de stora internationella revisions-, juridik- och rådgivningsföretagen.
...Er transportör Wüst står för "1:a klass logistik". För att leva upp till detta erbjudande ger vi er en komplett service kring ert materialflöde. Vi tar hand om den administrativa och operativa hanteringen av varuin- och utgång, lagring av era varor i våra egna hallar eller även på er plats samt den interna transporten. Ytterligare, värdeskapande tjänster tar vi gärna i samråd med våra kunder...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play