Italien, Poirino
...INDUSTRI TÄCKNINGAR? FASAD OCH FÖNSTERBEKLÄDNAD? AVFALLSHANTERING OCH BORTTAGNING AV ETERNIT? RENOVERING AV LAGERHUS? BYGGNADSKONSTRUKTIONER Företagsadress: ?10121 TORINO - Via San Francesco d'Assisi, 35 Administrativ och Operativ Adress: ?10046 POIRINO (TO) - Via Torino, 32 D och Fax r.a. e-post: info@coprisystem.it...
Administrativ, skatte- och företagsrådgivning...
...Sileo consulting srl ligger i Milano på Via delle Forze Armate, 83. Vi är en redovisningsbyrå specialiserad på allmän redovisning och arbetsrättslig rådgivning. Sileo Consulting representerar en ung aktör inom administrativ förvaltning, som erbjuder sina kunder en högspecialiserad personal som även kan erbjuda outsourcingtjänster. Besök vår webbplats: https://sileo-consulting-srl.business.site/?m=true. Besök vår Facebook-sida: https://www.facebook.com/SILEOConsulting/. För eventuella frågor och information, ring oss på nummer: 02 406761.
... nå sina mål inriktat sina aktiviteter på forskning, scouting och screening av intressanta platser för installationer av kraftverk för el- och värmeproduktion; teknisk, ekonomisk, administrativ och finansiell rådgivning inom energisektorn med särskild uppmärksamhet på stöd för att definiera due diligence; genomförande av genomförbarhetsstudier, projektering, arbetsledning och utveckling av administrativa processer; nationell och internationell energihandel på wholesale-marknader och produktion av energi.
Lettland, Riga
... kunden även följande tjänster: a) Tjänst för administrativ och bokföringshantering, b) Rådgivning, planering och skattehantering. 3) Hantering av investeringsprojekt utomlands (Östeuropa)/ tillfälliga manager-tjänster utomlands, 4) Finansiering från banker för små och medelstora företag samt stora företag utomlands (Östeuropa).
Italien, Samarate
Gernetti Bruna-studion är en verksamhet som sedan 1975 sysslar med arbetsrättslig rådgivning, revision och personaladministration. Den anses vara en referenspunkt i området och kan hantera kundernas anställda, från anställning till efterföljande administrativ och bokföringshantering. De erbjudna tjänsterna är många: från skatterådgivning till omorganisation av företag, inklusive upprättande av hyresavtal mellan privatpersoner och juridisk kontroll av räkenskaper. För mer information, eller för att boka ett möte, vänligen ring (helst på morgonen) på de angivna kontaktuppgifterna.
Italien, Fontanafredda
... för tredjeparts lagerverksamhet. Våra hanteringsprogram: Programvara dedikerad till vägtransportsektorn, anpassningsbara moduler för de olika funktionella områdena inom sektorn (trafik, styckegods, logistik, industriell redovisning, kommersiell, administrativ). Våra program kan interagera med varandra för att minska datainmatningen, rationalisera arbetsflöden och använda resurser, förenkla produktionsverksamheten, optimera planeringen, minska kostnader och tidsåtgång, samt maximera effektivitet, kontroll och ekonomisk avkastning.
Italien, San Pietro In Casale
Byggföretag specialiserat på både ordinarie och extraordinärt underhåll, samt renovering av historiska, bostads- och kommersiella byggnader i över 15 år, vänder vi oss till alla som verkar inom byggsektorn, från projektering till administration, förvaltning och enskilda privatpersoner. Vi erbjuder: specialiserade insatser inom underhåll, förstärkningar, renoveringar och byggåtervinning. Snabba och lämpliga svar på alla behov. Användning av moderna material och utrustning samt innovativa bearbetningstekniker. En seriös och professionell teknisk och administrativ personal.
Italien, San Martino Buon Albergo
Panarotto di San Martino Buon Albergo är ett företag som under flera år har arbetat inom reparation, service och uthyrning av grävmaskiner och markmaskiner. Företaget sysslar också med handel av originalreservdelar eller delar av de bästa märkena. Erfarenhet, vänlighet, snabbhet i leveranser och felfria arbeten har gjort företaget till en referenspunkt inom branschen. Vid företagets kontor arbetar, förutom ägaren, specialiserade tekniker med flera decenniers erfarenhet av reparation av industrimaskiner, administrativ personal och ansvariga för inspektioner av maskiner och utrustning.
Spanien, Granollers
Administrativ byrå specialiserad på registrering av nya och importerade fordon. Namnändringar, duplicering av körkort och registreringsbevis, transportkort, digitala färdskrivarkort och mycket mer på vår webbplats!
Bokföringsbyrå som erbjuder sina tjänster på högsta nivå. Vi kännetecknas av lång erfarenhet och överkomliga priser. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster - från företagsstart till fortsatt bokföring, juridisk och administrativ support. Vi garanterar professionell service och fullständig rådgivning inom den bedrivna verksamheten. För att möta våra kunders förväntningar erbjuder vi online-samarbete.
Frankrike, Montgiscard
Télésecrétariat-tjänster är de tjänster som erbjuds av en erfaren sekreterare med över 15 års erfarenhet av oberoende sekreterararbete och 5 år som egenföretagare. Oavsett om det handlar om administrativ sekreterarservice, kommersiell sekreterarservice, personalhantering, ljudtranskription eller svar på anbud, kan du lita på en professionell och pålitlig tjänst, helt konfidentiellt. Inga...
Professionellt associerat studio - administrativ, affärs-, företags- och skatterådgivning.
Italien, San Martino In Strada
...säkerhets- och trygghetssystem, ett informationssystem med gränssnitt som utvecklats och uppdaterats för olika operationer, samt personal med specifik erfarenhet inom sektorn. Tjänster som erbjuds av ALITRANS: lagring av varor, orderhantering och förberedelse för leveranser, plockning, packning, etikettering, leverans, kvalitetskontroll, hantering av returer, logistikhantering, administrativ och...
...KONSULTSTUDIO DR. MONICA MELANI Registrering. Arbetskonsulters register - MI nr. 1663 Arbets- och Administrativ/Skattekonsultation? Personalval och Utbildning...
Italien, Inzago
CONSULENZELEONE är den strategiska referensen för alla entreprenörer som vill öka sin verksamhet genom ett konsultativt och ledarskapsinriktat tillvägagångssätt. Den strategiska företagsledningen omfattar ett komplext system av beslut, relaterat till de resurser som ska användas och de åtgärder som ska vidtas på finansiell, administrativ, kommersiell, produktions- och organisatorisk nivå, för att...
Schweiz, Chiasso
... försäkrings- och bankbedrägerier. Affärsinformation och hemlig övervakning av administrativ och försäljningspersonal. Digital forensik och cybersäkerhet: företagsrengöring, dataräddning från enheter (smartphones, videokameror, minneskort etc.) och från hårddiskar. Rådgivning inom telekommunikationssäkerhet och elektroniska meddelanden, datasäkerhet och informationssäkerhet.
... samtal (spansk territorium) Konsulttjänst erbjuds av Montserrat González Tercero, Administrativ förvaltare, registrerad vid det Illustra Officiella Kollegiet av Administrativa Förvaltare i Madrid, registreringsnummer 2909. Avda. Plaza de Toros, 61, 28300, Aranjuez (Madrid) Den maximala kostnaden för samtalet är 1,21 euro/min från fast nät och 1,57 euro från mobilnät, inklusive indirekta skatter. Över 18 år.
Det professionella studiet Välkommen till vårt kontor, där ett team av specialiserade yrkesverksamma inom skatte-, ekonomiska och juridiska frågor kommer att följa och vägleda er i era dagliga affärs- och personliga beslut, med fokus på att skydda era intressen framför allt annat. SKATTE-, BOLAGS-, AFFÄRS- OCH ADMINISTRATIV RÅDGIVNING Bolagsrådgivning, extraordinära företagsåtgärder, fusioner...
Intermodal Godsterminal Juridisk och Administrativ Huvudkontor...
Frankrike, Montauban
...-system), både för privat och professionellt bruk. Dessutom utför företaget solenergiinstallationer för varmvattenberedare, uppvärmning och fotovoltaik. Ets Prieur består av ett team på 14 personer till din tjänst, som inkluderar en kommersiell och administrativ avdelning, fyra installationslag och tre tekniker för eftermarknadsservice. Att genomföra installationer av hög kvalitet är ett prioriterat mål som Ets Prieur strävar efter att uppnå genom att samarbeta med de bästa tillverkarna. Kvaliteten på uppföljningen säkerställer produktens långvarighet.
... assistans: tack vare den kunskap, kapacitet och beslutsamhet som kännetecknar oss, säkerställer vi att kunderna får en skräddarsydd administrativ, bokförings- och juridisk assistans: konfidentiell, personlig och levererad i god tid. Specifikt fokuserar vi främst på följande områden av högvärdig rådgivning: • FÖRETAGSSTRATEGI OCH NATIONELL BESKATTNING; • RÅDGIVNING FÖR FÖRETAGETS SPARANDE; • JURIDISK RÅDGIVNING FÖR BESKATTNING - ARBETE; • JURIDISK RÅDGIVNING INOM STRAFFRÄTT.
Vi är en administrativ byrå belägen i Madrid. Vi är specialiserade på hantering av arv, både för bosatta och icke-bosatta. Dessutom erbjuder vi ett brett utbud av tjänster såsom hantering av handlingar (köp och försäljningar, skatteavveckling, fastighetsregistrering, hantering av fastighetsregister, eller avbokning av hypotek och inteckningar), frigörande av belastningar (handelsavtal och...
Frankrike, Paris
InfoPortage är ett 100% onlineföretag som är dedikerat till portage salarial. Som medlem i PEPS, den största fackföreningen för portage salarial i Frankrike, tillämpar vi alla bestämmelser i kollektivavtalet för portage salarial. Eftersom det är fördelaktigt att vara anställd hos InfoPortage och för att din tid är värdefull, erbjuder vi våra tjänster (administrativ, bokförings- och juridisk hantering) till det bästa priset för alla som vill arbeta som självständiga men samtidigt behålla fördelarna med anställningsstatus.
Arbets-, Företags-, Administrativ och Skatterådgivning...
Italien, Pisa
... administrativa aspekter: administrativ hantering, kvalitetskontroll, säkerhetskontroll, samt möjligheten att vid behov använda ett kontor med mötesrum och wi-fi bara några minuter från Pisa internationella flygplats. För mer information inbjuder vi er att besöka vår hemsida eller att kontakta oss via telefon för att boka ett möte på vårt kontor i Pisa.
Italien, Piacenza
REVISOR - GRANSKARE - FÖRETAGSKONSULTATION INOM BOKFÖRING, SKATT, FÖRETAGSVÄRDERINGAR OCH DERAS GRENAR, BOKFÖRINGS- OCH ADMINISTRATIV EXPERTIS, TEKNISKA EXPERTISER OCH KONSULTATIONER...
Italien, Nocera Superiore
Vårt företag grundades 2009. Vi vill skapa ett stöd som gör att den som vill implementera en ny verksamhet känner sig omhändertagen på alla sätt. För oss är kundnöjdhet kärnan i vår verksamhet. Vårt stöd är omfattande, från analyser av genomförbarhet och hållbarhet för verksamheten till skapande av marknadsförings- och promotionsevenemang, utan att utesluta stöd för skatte- och administrativ...
Affärsrådgivning, administrativ Bokföringsdatahantering...
Italien, Cernusco Sul Naviglio
Civil - Straff - Administrativ...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play