Storbritannien, London
... nationalitet eller bostadsort för ledare och aktieägare - Låg kapitalinsats för brittiska företag - Enkel administrativ hantering - Skattefördelar för icke-residenter i Storbritannien - Mycket omfattande nätverk av skatteavtal Våra garantier: - Kontraktlig sekretess - Administrativ assistans 7 dagar i veckan - Tjänster garanterade av försäkringsbolaget Glenham - Professionella medlemskap i stora nätverk: ABA, CMI, IARFC, The Law Society…...
Frankrike, Paris
...). Vi ansvarar för besiktningen vid inflyttning och upprättandet av hyreskontraktet. Efter att hyreskontraktet har undertecknats tar vi hand om all förvaltning av din lägenhet: administrativ förvaltning (vi utfärdar och skickar ut betalningsaviseringar, inkassering av hyror, upprättande av nödvändiga dokument för din skattedeklaration...) samt teknisk förvaltning (underhåll och reparationer...
Frankrike, Heugas
Som frilanssekreterare i Landes erbjuder jag sekretariatresurser för både privatpersoner och företag. Din administrativa sekreterare finns här för att förenkla din löpande hantering av administrationen samt din kommersiella förvaltning. Gå rakt på sak... Dra nytta av en administrativ sekreterare utifrån dina verkliga behov. En flexibel och utvecklingsbar tjänst som följer med dig genom hela din...
Italien, Santa Margherita Ligure
Fastighetsbyrån LP grundades 1987; målet har alltid varit att tillfredsställa kunden vid köp eller försäljning av en av de mest värdefulla tillgångarna. Tack vare samarbetet med en teknisk byrå och en administrativ byrå kan vi erbjuda kunden många tjänster såsom: projektering, arbetsledning, energicertifikat, fastighetsärenden, förvaltning av bostadsrättsföreningar.
Vision Real Estate - Integrerade Fastighetstjänster. Fastighetsbyrån Amelia. Vi arbetar med förmedling av enheter för bostads-, kommersiellt, industriellt och hantverksmässigt bruk, både till försäljning och uthyrning. Överföringar av etablerade företag till försäljning eller uthyrning. Teknisk, juridisk, administrativ och skattemässig rådgivning om alla fastighetsrelaterade aspekter. Förvaltning och administration av bostadsrättsföreningar, konsortier och generellt fastighetskomplex. Due diligence, värderingar, högkvalitativa tjänster för varje fastighetsaspekt.
Vi är ett team av professionella (advokater, ekonomer, administrativ personal, etc.) med erfarenhet av rådgivning till företag och privatpersoner, vars främsta mål är ATT ERBJUDA VÅRA KUNDER EN KOMPLETT OCH INTEGRERAD tjänst av rådgivning och förvaltning, baserad på en personlig, direkt och ömsesidig förtroenderelation. Våra huvudsakliga tjänster är följande: registrering och grundande av företag...
... - Skatterådgivning och moms samt ert försvar inför myndigheterna - Hjälp med administrativ förvaltning - Rådgivning inom organisation - Uppdrag inom expertutvärdering och företagsvärdering - Att hålla er informerade om skyldigheter inom skatt, redovisning och bolagsrätt samt deras nyheter.
Spanien, Murcia
... Ansvar för tillgångar. Tvingande expropriation. Offentliga kontrakt. Rådgivning till offentliga förvaltningar. Tillstånd och licenser. Ansvar för tillgångar. Förvaltningsrätt är den gren av offentlig rätt som reglerar statens verksamhet, men den som utförs i administrativ funktion, särskilt de som rör den verkställande makten. Traditionellt har det förståtts att förvaltning är en underfunktion av regeringen som ansvarar för att tjänsterna fungerar väl, handelsrätt, konkursrätt, familjerätt och civilrätt.
... samt skolpersonal. Institutionens programsyfte är att främja entreprenöriella och innovativa attityder hos lärare, rektorer och utbildningsinstitutioner. Verksamhetsområde - organisera och genomföra olika former av distansutbildning inom fortbildning av lärare, administrativ personal vid skolor och institutioner m.m. - genomföra åtgärder som stöder implementeringen av utbildningsreformer och spridning av pedagogisk, psykologisk och metodisk kunskap, - diagnostisera elevernas prestationer, - organisera vetenskapliga konferenser och seminarier med regional och internationell räckvidd.
Spanien, Arganda Del Rey
Vi är ett företag som har ägnat sig åt företagsledning och rådgivning i 15 år. Vi har stora yrkesverksamma inom olika sektorer, vilket gör att vi kan erbjuda den mest lämpliga tjänsten, inklusive Administrativ Förvaltning, Skatterådgivning, Arbetsrätt och Bokföring. Det grundläggande målet är att ge våra kunder de bästa alternativen, anpassa oss till gällande lagstiftning, rationalisera och...
Frankrike, Chatenay-Malabry
Administro är en revisionsbyrå vars team är utbildat för att stödja ledare för småföretag. Detta erbjudande möter behoven hos hantverkare, handlare, frilansare och tjänsteleverantörer och erbjuder stöd inom följande områden: - förvaltning och styrning; - bokföring; - löner och administrativ hantering av dina anställda; - stöd i projekt och viktiga ögonblick i ditt företags liv. Vi erbjuder...
Frankrike, Perpignan
Vårt redovisningskontor är beläget i kommunen Perpignan i Pyrénées-Orientales. Vi är specialiserade på administrativ, redovisnings- och skattehantering för företag, men vi arbetar även med privatpersoner. Våra huvudsakliga uppdrag är indelade i fyra stora teman: Redovisning, Social Förvaltning, Juridisk Rådgivning och skatteoptimering. Som ett mänskligt kontor sätter vi ledaren i centrum för vår...
Spanien, Elda
... eller patent både inom och utanför Spanien. Som juridisk rådgivning erbjuder vi alla tjänster relaterade till fastighetsaffärer, assistans vid undertecknande av notariserade dokument, grundande och avregistrering av registreringsbelastningar, köp och försäljning av aktier i företag, kommersiella kontrakt, testamenten och donationer, arvsdeklarationer och allt som rör avveckling av arvsskatt. Med våra rådgivnings- och arbetsförvaltningstjänster kan du ägna din tid åt ditt företag, medan vi tar hand om ärenden och förvaltning, vilket förbättrar hanteringen av ditt företag.
Spanien, Gran Canaria (las Palmas)
Akademi i Telde, Gran Canaria, certifierad med ISO-kvalitet och av Arbetsdepartementet. Vi erbjuder utbildning för företag, högre utbildning och specialiserade kurser. Våra kurser har en arbetsförmedling för studenter. Bland våra specialiteter finns kurser i självförsvar, hapkido för poliser, kurser i administrativ förvaltning, privat säkerhet eller hälsovård.
Spanien, Sant Andreu De La Barca
... Madrid, registrerad administrativ förvaltare med nr 1978 i Col·legi de Gestors Administratius de Catalunya. Förutom flera fortbildningar på grund av de många lagändringarna, har han under det gångna året 2013 genomfört en masterutbildning i administrativ förvaltning vid Universitat Abat Oliva CEU. Vår förvaltning omfattar hela området för företags- och privatpersonrådgivning, och består av ett team...
Advokatbyrå - Administrativ förvaltning. Alla typer av professionella tjänster för privatpersoner och företag. En enhet med över 60 års erfarenhet till din tjänst.
Spanien, Madrid
RENTA GARANTIZADA har ett utmärkt team bestående av yrkesverksamma experter inom fastighetsmarknaden, advokater, kommersiella chefer och administrativ personal, alla specialister inom förvaltning och administration av tillgångar.
Luxemburg, Crauthem
Easy HR är ett företag specialiserat på arbetsrätt i Luxemburg och Frankrike. Detta företag gör det möjligt för er att outsourca alla era administrativa tjänster samt era tjänster inom personalresurser. Våra tjänster anpassas efter behoven i ert företag. - Administrativ social förvaltning av ert företag - Personaladministration Utarbetande av anställningsavtal, tillägg till avtal, hantering av...
Total eller delvis outsourcing av den administrativa och bokföringsfunktionen. Finansiell förvaltning. Budget, planering och extern kontroll av verksamheten. Temporär ledning. Internationella projekt. Lednings- och administrativ rådgivning.
...Sileo consulting srl ligger i Milano på Via delle Forze Armate, 83. Vi är en redovisningsbyrå specialiserad på allmän redovisning och arbetsrättslig rådgivning. Sileo Consulting representerar en ung aktör inom administrativ förvaltning, som erbjuder sina kunder en högspecialiserad personal som även kan erbjuda outsourcingtjänster. Besök vår webbplats: https://sileo-consulting-srl.business.site/?m=true. Besök vår Facebook-sida: https://www.facebook.com/SILEOConsulting/. För eventuella frågor och information, ring oss på nummer: 02 406761.
... nå sina mål inriktat sina aktiviteter på forskning, scouting och screening av intressanta platser för installationer av kraftverk för el- och värmeproduktion; teknisk, ekonomisk, administrativ och finansiell rådgivning inom energisektorn med särskild uppmärksamhet på stöd för att definiera due diligence; genomförande av genomförbarhetsstudier, projektering, arbetsledning och utveckling av administrativa processer; nationell och internationell energihandel på wholesale-marknader och produktion av energi.
Italien, San Pietro In Casale
Byggföretag specialiserat på både ordinarie och extraordinärt underhåll, samt renovering av historiska, bostads- och kommersiella byggnader i över 15 år, vänder vi oss till alla som verkar inom byggsektorn, från projektering till administration, förvaltning och enskilda privatpersoner. Vi erbjuder: specialiserade insatser inom underhåll, förstärkningar, renoveringar och byggåtervinning. Snabba och lämpliga svar på alla behov. Användning av moderna material och utrustning samt innovativa bearbetningstekniker. En seriös och professionell teknisk och administrativ personal.
... meddelanden, godkännande av kontroller, avbetalningsärenden), och inför de provinsskatte- och regionala kommissionerna i hela Italien. Den tjugoåriga erfarenheten inom detta område, bekräftad av en framgångsprocent på 80% i över 300 fall som har hanterats hittills, ger kunden trygghet i att alltid få professionell hjälp av högsta kvalitet. KONTROLL AV FÖRVALTNING Integrerad rådgivning för införandet av...
De goda skälen att anlita mig Erfarenheten. Jag har stor erfarenhet inom försäkringsbranschen samt administrativ och kommersiell förvaltning, vilket säkerställer en oöverträffad kvalitet i mina uppdrag. Tidsbesparingen. Jag värdesätter att optimera er tid. Jag är omedelbart tillgänglig och kan arbeta på plats. Ni behöver inte anställa någon, och ni slipper personalhantering. Skräddarsytt. Det...
En viktig aktör inom kommersiell outsourcing, marknadsföring, integrerade callcenter, telemarketing, prospektering, hantering av utgående och inkommande samtal, mailutskick, kompletterande försäljningsstyrka, ordergenerering och ordertagning, affärsutveckling, rådgivning för affärer och förvaltning, bokföring och administrativ hantering i samarbete med revisionsbyråer, företagsledning och...
...Sánchez & Jurado är en professionell advokat- och juridisk konsultbyrå. Våra advokater, konsulter och specialister inom administrativ förvaltning utgör ett team som kan hjälpa alla som behöver försvara sina rättigheter, friheter och intressen. Sánchez & Jurado som företag riktar sig både till privatpersoner, små och medelstora företag samt stora företag. Vår grund är alltid kvaliteten på det...
Frankrike, Cannes
... åtgärder Utbildning av assistent FINANSIELLA OCH JURIDISKA RÅD Företaget för domicil erbjuder många tjänster som administrativa råd En personlig juridisk och finansiell vägledning i alla ärenden som rör ditt företag Upprättande av tekniska och finansieringsdokument Finansiella och juridiska råd Fråga oss om råd Assistans till privatpersoner EN ASSISTANS TILL PRIVATPERSONER Dra nytta av 50% rabatt eller skatteavdrag Förberedelse av överföring av tillgångar Stöd vid arv Förvaltning av fastigheter och förmögenhetsförvaltning Stöd för återuppbyggnad av din karriär Kontorsarbete...
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play