Luxemburg, Luxembourg
...Skatt & redovisning Oberoende byrå som erbjuder kvalitativa tjänster anpassade efter dina behov, såsom bokföring, lönehantering samt all skatterådgivning för utvecklingen av din verksamhet. Bokföringsbyrå Oberoende luxemburgsk byrå vars verksamhet omfattar yrken relaterade till redovisning, registrering av företag i Luxemburg, rådgivning och skatteoptimering samt företagsbildning. Tjänster: Skatte- och redovisningsrådgivning Socialt sekretariat Finansiell analys Organisering i företag Statliga bidrag Administrativa och juridiska åtgärder...
Madagaskar, Analamanga Mahamasina Atsimo
TOP COM AGENCY står till ditt förfogande för att outsourca dina tjänster för: - en telefonväxel - en bemanning - en virtuell byrå - flytt av dina callcenter - telefonsekretariat - medicinskt sekretariat - datainmatning - inkommande och utgående kampanjer För andra tjänster, tveka inte att kontakta oss. Tack.
Frankrike, Toulouse
...Delta Center, det ledande affärscentret i hjärtat av flygindustrizonen i Toulouse, nära Toulouse-Blagnac flygplats. Beläget mitt i det flygindustriella klustret i Saint Martin du Touch i Toulouse, erbjuder affärscentret ett brett utbud av tjänster: Uthyrning av kontor för kort eller lång tid • Uthyrning av mötesrum • Domicilering Telefonservice/Sekretariat • Coworking • Lounge...
Luxemburg, Luxembourg
Fiduciaire Benoy Kartheiser är ett företag inom redovisning och skatterådgivning. Våra tjänster: skatteredovisning, löner - rådgivning och social sekretariat (hantering av löner, administrativ hantering av skatteavdrag, upprättande av anställningsavtal, rådgivning inom arbetsrätt och socialrätt,...) och management.
Frankrike, Paris
... för utvecklingen av din verksamhet + 150 företag litar på oss Sekretariat Kommersiell assistans Bokföringsassistans HR-assistans Våra specialiserade tjänster: Juridisk assistans Medicinsk assistans Besök www.arbrom.fr Vi ses snart!
Luxemburg, Ehlange/mess
... skattemyndigheterna, bokföring för företag och privatpersoner, finansiell information, analytisk bokföring, deklarationer och lagstadgade skyldigheter (MOMS, SKATTER, INTRASTAT, FÖRETAGAREGISTER …), årliga bokslutsarbeten, social sekretariat. Ägaren och hans team garanterar en personlig och kvalitativ service. Våra medarbetare utbildas kontinuerligt för att kunna erbjuda en service i framkant.
Belgien, Bruxelles
... till Provinciala och Lokala Förvaltningar (APL) de programvaruverktyg och tjänster som behövs för att själva genomföra sin lönepolitik och mäta dess effektivitet. I samarbete med UCM:s Sociala Sekretariat kompletterar FormaTech sitt stöd till personalavdelningen med en skräddarsydd utbildning, operativt stöd och juridisk rådgivning.
Belgien, Luingne
... sekreterartjänst i fallet med en servicelinje till exempel, vars uppgifter skulle vara typografi, post, översättning, utskick, posthantering, tele-sekretariat, … Därefter, när det gäller möten: företaget erbjuder ljusa, utrustade, inredda och modulära rum för alla kundens företagsevenemang (showroom, konferenser, seminarier,…). Och slutligen erbjuder Europole ett system för registrering, det vill säga en företags- eller kommersiell adress för företaget med permanent och telefonisk reception, samt ett tillfälligt arbetsutrymme,…...
Rumänien, Radauti
... internationella godstransportområden, samt för speciella farliga transporter och överdimensionerad transport. För närvarande är vårt företag ett av de viktigaste och största internationella transportföretagen i norra Rumänien, när det gäller antalet transporter, deras frekvens, antalet lastbilar samt kvaliteten på de tjänster vi erbjuder. ORIENT Spedition är ett ungt och professionellt team som arbetar...
Customwork.it bedriver sin verksamhet i Lecce, där de har två kontor. Företaget Customwork.it är en modern anläggning som erbjuder olika tjänster, inklusive: tidsuthyrning av kontor, tidsuthyrning av kontor med sekretariat, juridisk hemvist, posthemvist, uthyrning av mötesrum, konferensrum, multipostationslösningar, skattehemvist, tolkning, organisering av konferenser.
... reklamaktiviteter (från idé till tryck) • evenemang (från små möten till nationella konferenser, inklusive cocktailpartyn, galamiddagar och presentationer) • kongresser och konferenser (organisatorisk sekretariat, logistik, allotment, etc.) • gadgets...
... alltid nåbar. Vi tillhandahåller två telesekreterare för varje vårdprofession, varav en är dedikerad till dig. Du får därmed tryggheten av en bevarad relation och kontinuitet i arbetet. Vi bokar dina möten i din onlinekalender och du har möjlighet att konsultera eller ändra den när som helst. Låt dig inte längre störas av telefonen! Överför din linje efter dina behov. Vår expertis behöver inte bevisas; kom och testa våra tjänster! Söker du kvalitet? Låt oss arbeta tillsammans.
Frankrike, Fontainebleau
Frukten av sammanslagningen av flera kompetenser inom Human Resources, Atix Intérim är en oberoende byrå som erbjuder tjänster i form av visstidsanställningar, tillsvidareanställningar eller bemanning. Vår expertis sträcker sig över flera verksamhetsområden: Ingenjörsvetenskap, IT, Finans, Järnväg, Evenemang, med en inriktning på administrativa yrken: Sekretariat, Assistent, Redovisning. Vi...
Portugal, Ferreira Do Zezere
Fördelar med att anlita en Virtuell Assistent? VIRTUELL ASSISTENT är en oberoende professionell som verkar inom olika affärsområden och specialiteter. Hon erbjuder kvalificerade tjänster inom områden som administrativt sekretariat, schemaläggning, marknadsföring och andra varierade tjänster helt på distans. Det är en effektiv lösning för din ekonomiska och tidsmässiga förvaltning. Genom att...
Portfölj (2)
Spanien, Olesa De Montserrat
Fastighetsförvaltning är vår huvudtjänst, där vi ansvarar för alla områden inom förvaltningen: redovisning och ekonomi, leveranser, försäkringar, juridiska tjänster, administration och sekretariat samt reparationer. Vi är belägna i Olesa de Montserrat (Barcelona) och härifrån hanterar vi fastighetsbeståndet, uthyrningar, byggnader och anläggningar i området. Dra nytta av vår aktuella kampanj som du ser på vår webbplats! Inklusive de två första månaderna av gratis förvaltning, gratis målning av trapphus eller 6 månaders gratis underhåll av hissar.
Belgien, Dendermonde
... vägleder er i er personal- och löneadministration, ger råd om social och arbetsrätt, genomför om så önskas en social revision av ert företag och står som social partner vid er sida. För detta återgår vi till en omfattande kunskap och långvarig praktisk erfarenhet, men också till nära kontakter med myndigheter och specialister. Våra tjänster: hjälp till nyanställda arbetsgivare, periodiska administrativa formaliteter, social-juridisk rådgivning, assistans i kollektiva ärenden, social revision, internationella tillämpningar.
Frankrike, Chatou
ASSISTANS SEKRETARIAT 78, egenföretagare, erbjuder sina administrativa och kommersiella tjänster såsom registrering av alla typer av dokument, registrering och uppföljning av din fakturering, offerter och diverse brev, konstruktion av dina administrativa ärenden, bokföring av verksamheten, hjälp med att starta egenföretagare. Sedan jag startade mitt företag 2010 har jag kunnat assistera SARL...
Frankrike, Saint Thibault Des Vignes
Mon Télébureau är ett företag i Seine-et-Marne som erbjuder tjänster för extern administrativ assistans. Du behöver en oberoende assistent om: - dina papper samlas på hög - du står inför en ökad arbetsbelastning - din assistent är på semester Sammanfattningsvis, du behöver assistans men har inte de ekonomiska resurserna för att anställa en anställd. Lösningen: att överlåta din sekretariat till...
...ADMINISTRATIVA TJÄNSTER PÅ BEGÄRAN, NÄRVARANDE ELLER VIRTUELLT För att maximera den höga kostnaden för löner för administrativa och kvalitetssekreterartjänster till mikro-, små och medelstora företag, som ofta inte behövs på heltid, erbjuder MSSB - Administrativa Tjänster & Sekretariat personlig assistans samt administrativt och exekutivt sekretariat, på begäran, virtuellt eller närvarande, för...
Frankrike, Saint Julien Du Pinet
...sortering eller arkivering, hantering av e-post, förbättring av deras image eller synlighet, eller alla uppdrag som rör kommersiell eller administrativ assistans. För ett effektivt och personligt samarbete, med respekt för strikt konfidentialitet, kan jag arbeta på distans (tele-sekretariat) eller på företagets plats (inom ett bestämt område) för att bidra med min erfarenhet och mina färdigheter. Varje...
... vårt bästa val, det verkliga värdet av företaget. Tjänster: - Strategier och rådgivning inom kommunikation - Företagskommunikation och PR - Evenemangsorganisation och teknisk sekretariat - Identitet och företagsimage - Marknadsundersökningar - Ytterligare tjänster...
Luxemburg, Strassen
Du kan lita på oss för ett komplett utbud av tjänster anpassade efter dina specifika behov inom redovisning, finans, skatt och social sekretariat. Du kan lita på oss för en tvärvetenskaplig ansats till vår expertis, i 360°, av ditt särskilda fall, för framgången av ditt företag. För en lösningsorienterad forskning som verkligen fokuserar på resultat, en tjänst som kombinerar flexibilitet och...
Spanien, Madrid
Vi erbjuder outsourcingtjänster inom online-sekretariat, telemarketing, rekrytering, webb- och grafisk design. Riktat mot små och medelstora företag samt egenföretagare. Tjänster: Online-sekretariat: administrativa sekretariatstjänster och hantering av samtal (mottagning och utgående), antingen punktvis eller kontinuerligt. Telemarketing: tjänster för utgående samtal (kundanskaffning och...
Luxemburg, Strassen
...Aktiebolaget PKF Weber & Bontemps erbjuder redovisningstjänster och skatterådgivning. Företaget har idag 14 revisorer och skatteexperter samt mer än sextio högkvalificerade yrkesverksamma och har erbjudit sina tjänster till både fysiska och juridiska personer i över två decennier. Byrån erbjuder tjänster från en social sekretariat som tillhandahåller beräkning och hantering av löner, administrativa ärenden gentemot myndigheterna samt hjälp med alla juridiska frågor som rör (arbetsrätt, socialrätt och beskattning).
... grundläggande till de mest specifika detaljerna som bidrar till den utmärkta funktionen av varje evenemang där C&Events är involverade. För detta finns det tjänster som värdar, lämpliga teknologiska applikationer (app för evenemang, registrerings- och kommunikationsplattform, digitala skärmar, tillgångskontroll...), teknisk, administrativ, vetenskaplig, kommersiell och turistisk sekretariat, samt...
Belgien, Marche-En-Famenne
UCM är den främsta franskspråkiga arbetsgivarorganisationen som arbetar för att försvara egenföretagare och företagsledare. UCM erbjuder små och medelstora företag en mångsidig uppsättning tjänster: - Arbetsgivarorganisation. - Företagsstöd. - Företagskontor. - Socialförsäkringskassa. - Socialt sekretariat. - Familjebidrag. - Miljötjänst.
Tyskland, München
... våra kunder erbjuder vi olika personalrelaterade tjänster: - Assistansrekrytering: Vi hittar den perfekta kandidaten för dig - oavsett om du behöver stöd idag eller först om några veckor. - Interim assistans/projektsupport: Behöver du en professionell vikarie för din assistent, eller ett tidsbegränsat stöd, t.ex. för ett projekt? Vi tar gärna hand om det. - Konsultation och BPO: Vi ger råd i alla...
Luxemburg, Luxembourg
... omfattar revisorns aktiviteter även många andra tjänster som erbjuds företag, såsom: organisation och hantering av den allmänna bokföringen, organisation av den analytiska bokföringen, implementering av styrkort, rådgivning och planering inom direkt och indirekt beskattning, upprättande av skattedeklarationer, kontraktskontroll av konton, social sekretariat och rådgivning inom arbetsrätt, samt bolagsregistrering.
Schweiz, Genève, Canton De Genève, Suisse
Affärscenter Baserat i hjärtat av Genève och proaktivt på regional, nationell och internationell nivå, erbjuder Level Up Gestion en rad viktiga tjänster som är avgörande för ditt entreprenörsprojekt: - Redovisning (bokföring och skatt) - Stöd vid företagsstart och -ledning - Stöd inom sekretariat och personalhantering - Marknadsföring och webbkommunikation - Köp, försäljning, överlåtelse och...
Luxemburg, Luxembourg
... angelägen om att göra allt för att alltid tillfredsställa kundernas behov. Genom sina kvalifikationer och erfarenheter kan Fiduciaire Jean-Marc Faber erbjuda ett komplett utbud av tjänster inom följande områden: redovisning och skatterådgivning, bolagsregistrering, social sekretariat. Genom sin oberoende är Fiduciaire Jean-Marc Faber fri och oberoende i valet av sina professionella mellanled: advokater, notarier, finansiella institutioner, kollegor etc. Denna oberoende garanterar kunden en kvalitetsservice, skräddarsydd och anpassad efter deras behov.
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play