Italien, Mirabella Eclano
Vårt arbete är att erbjuda högkvalitativa skinn till rimliga priser. Vi har 40 års erfarenhet och är i en stor utvecklingsfas. Idag kan vi producera 500 000 skinn per år, men vi planerar att öka denna produktion. Våra artiklar är AGNELLI 4-5 sqft, agnelloni 5-7 sqft, montoni 7-10 sqft. De kan fås i piklato för vit garvning eller i wet-blue. Det finns månatlig tillgång på en container med medium artiklar för fodringar och ekonomiska fransar. Skinnen kan alla inspekteras på garveriet.
Italien, Brindisi
... att jag besöker kundföretaget en gång i veckan för att studera försäljningsutvecklingen, förbättra den, hitta nya agenter och öppna nya områden. Det är jag som hanterar försäljningsnätverket för kundföretagets räkning. I utbyte begär jag en provision under 6 månader motsvarande 7/10% och månatliga kostnader som aldrig överstiger 500 euro.
Spanien, Fuengirola
...​ Den sträcker sig över en smal kustremsa på cirka 8 km i längd, med stränder som vetter mot sydost. Med 77 486 invånare enligt folkräkningen 2016,7​ är det den femte mest befolkade kommunen i provinsen och en av de med högst befolkningstäthet, med nästan 7 500 invånare per km². Grundad av fenicierna, har Fuengirola sett romare, bysantiner, visigoter och morer bland andra folk, fram till dess...
Rumänien, Sibiu
Vi säljer från lager stål rör med en diameter mellan 500 mm och 700 mm och en tjocklek på 7,5 mm till 8,5 mm. Mängden i lager är mellan 10 000 m och 15 000 m.
Polen, Leszno
Vi uppdaterar vårt erbjudande om svamp från polska till italienska. Just nu erbjuder vi gallinacci-svamp i mängder av 100 - 500 kg per dag för att börja. Om det behövs kan vi säkerställa 7-8 ton per vecka. Förpackade i plastlådor om 4 kg. Leveranser till Italien. När det gäller svampen: 1. Vi erbjuder vit svamp av klass A, B eller AB, veckovis 200 ton. Färsk svamp. Svampstorlek från 40 mm till 60...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play