Nederländerna, Rosmalen
...Vi är särskilt specialiserade på att erbjuda utbildningar för kontorsfunktioner som: telefonist/receptionist, (finansiell) administrativ medarbetare och sekreterare. För andra utbildningar är ni också välkomna att kontakta oss. Vi hjälper och rådgiver gärna. Vi är en liten organisation där personlig rådgivning och vägledning står i fokus. De studenter som har genomgått en utbildning eller en...
Studion erbjuder tjänster inom assistans och rådgivning inom företags- och affärsområden i allmänhet, kontrakts-, administrativ och skatterätt. Upprättande av årsredovisningar och konsoliderade redovisningar både enligt nationella...
Total eller delvis outsourcing av den administrativa och bokföringsfunktionen. Finansiell förvaltning. Budget, planering och extern kontroll av verksamheten. Temporär ledning. Internationella projekt. Lednings- och administrativ rådgivning.
...Sileo consulting srl ligger i Milano på Via delle Forze Armate, 83. Vi är en redovisningsbyrå specialiserad på allmän redovisning och arbetsrättslig rådgivning. Sileo Consulting representerar en ung aktör inom administrativ förvaltning, som erbjuder sina kunder en högspecialiserad personal som även kan erbjuda outsourcingtjänster. Besök vår webbplats: https://sileo-consulting-srl.business.site/?m=true. Besök vår Facebook-sida: https://www.facebook.com/SILEOConsulting/. För eventuella frågor och information, ring oss på nummer: 02 406761.
... nå sina mål inriktat sina aktiviteter på forskning, scouting och screening av intressanta platser för installationer av kraftverk för el- och värmeproduktion; teknisk, ekonomisk, administrativ och finansiell rådgivning inom energisektorn med särskild uppmärksamhet på stöd för att definiera due diligence; genomförande av genomförbarhetsstudier, projektering, arbetsledning och utveckling av administrativa processer; nationell och internationell energihandel på wholesale-marknader och produktion av energi.
Lettland, Riga
... kunden även följande tjänster: a) Tjänst för administrativ och bokföringshantering, b) Rådgivning, planering och skattehantering. 3) Hantering av investeringsprojekt utomlands (Östeuropa)/ tillfälliga manager-tjänster utomlands, 4) Finansiering från banker för små och medelstora företag samt stora företag utomlands (Östeuropa).
Italien, Samarate
Gernetti Bruna-studion är en verksamhet som sedan 1975 sysslar med arbetsrättslig rådgivning, revision och personaladministration. Den anses vara en referenspunkt i området och kan hantera kundernas anställda, från anställning till efterföljande administrativ och bokföringshantering. De erbjudna tjänsterna är många: från skatterådgivning till omorganisation av företag, inklusive upprättande av hyresavtal mellan privatpersoner och juridisk kontroll av räkenskaper. För mer information, eller för att boka ett möte, vänligen ring (helst på morgonen) på de angivna kontaktuppgifterna.
Bokföringsbyrå som erbjuder sina tjänster på högsta nivå. Vi kännetecknas av lång erfarenhet och överkomliga priser. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster - från företagsstart till fortsatt bokföring, juridisk och administrativ support. Vi garanterar professionell service och fullständig rådgivning inom den bedrivna verksamheten. För att möta våra kunders förväntningar erbjuder vi online-samarbete.
Schweiz, Chiasso
... försäkrings- och bankbedrägerier. Affärsinformation och hemlig övervakning av administrativ och försäljningspersonal. Digital forensik och cybersäkerhet: företagsrengöring, dataräddning från enheter (smartphones, videokameror, minneskort etc.) och från hårddiskar. Rådgivning inom telekommunikationssäkerhet och elektroniska meddelanden, datasäkerhet och informationssäkerhet.
... samtal (spansk territorium) Konsulttjänst erbjuds av Montserrat González Tercero, Administrativ förvaltare, registrerad vid det Illustra Officiella Kollegiet av Administrativa Förvaltare i Madrid, registreringsnummer 2909. Avda. Plaza de Toros, 61, 28300, Aranjuez (Madrid) Den maximala kostnaden för samtalet är 1,21 euro/min från fast nät och 1,57 euro från mobilnät, inklusive indirekta skatter. Över 18 år.
Det professionella studiet Välkommen till vårt kontor, där ett team av specialiserade yrkesverksamma inom skatte-, ekonomiska och juridiska frågor kommer att följa och vägleda er i era dagliga affärs- och personliga beslut, med fokus på att skydda era intressen framför allt annat. SKATTE-, BOLAGS-, AFFÄRS- OCH ADMINISTRATIV RÅDGIVNING Bolagsrådgivning, extraordinära företagsåtgärder, fusioner...
... assistans: tack vare den kunskap, kapacitet och beslutsamhet som kännetecknar oss, säkerställer vi att kunderna får en skräddarsydd administrativ, bokförings- och juridisk assistans: konfidentiell, personlig och levererad i god tid. Specifikt fokuserar vi främst på följande områden av högvärdig rådgivning: • FÖRETAGSSTRATEGI OCH NATIONELL BESKATTNING; • RÅDGIVNING FÖR FÖRETAGETS SPARANDE; • JURIDISK RÅDGIVNING FÖR BESKATTNING - ARBETE; • JURIDISK RÅDGIVNING INOM STRAFFRÄTT.
Vi är en administrativ byrå belägen i Madrid. Vi är specialiserade på hantering av arv, både för bosatta och icke-bosatta. Dessutom erbjuder vi ett brett utbud av tjänster såsom hantering av handlingar (köp och försäljningar, skatteavveckling, fastighetsregistrering, hantering av fastighetsregister, eller avbokning av hypotek och inteckningar), frigörande av belastningar (handelsavtal och...
Italien, Nocera Superiore
Vårt företag grundades 2009. Vi vill skapa ett stöd som gör att den som vill implementera en ny verksamhet känner sig omhändertagen på alla sätt. För oss är kundnöjdhet kärnan i vår verksamhet. Vårt stöd är omfattande, från analyser av genomförbarhet och hållbarhet för verksamheten till skapande av marknadsförings- och promotionsevenemang, utan att utesluta stöd för skatte- och administrativ...
En viktig aktör inom kommersiell outsourcing, marknadsföring, integrerade callcenter, telemarketing, prospektering, hantering av utgående och inkommande samtal, mailutskick, kompletterande försäljningsstyrka, ordergenerering och ordertagning, affärsutveckling, rådgivning för affärer och förvaltning, bokföring och administrativ hantering i samarbete med revisionsbyråer, företagsledning och...
Italien, Cairo Montenotte
... vatten, luft och ventilationssystem samt sökandet efter asbest i luft, fasta material och tak. Laboratoriet utför även klassificerings- och avfallshanteringsanalyser av farligt och icke-farligt avfall. CPG-gruppen inkluderar också tre konsultföretag: SQA Sistemi, som är dedikerat till för- och efterförsäljningstjänster inom områdena Säkerhet, Kvalitet, Miljö och HACCP, CPG Servizi S.r.l., som verkar inom området administrativ rådgivning, och CPG Ambiente S.r.l. som hjälper företag med hantering av miljö- och anläggningsrelaterade problem.
ARBETE, ADMINISTRATIV, FINANSIELL, SKATTE-, KOMMERSIELL, TRIBUTÄR RÅDGIVNING, DATA- OCH LÖNBEHANDLING. JURIDISK HJÄLP. REDOVISNINGSTUDIE.
Italien, Ronchi Dei Legionari
Administrativ Rådgivning - 730...
Italien, Bologna
...Kandidatexamen i ekonomiska vetenskaper vid Università della Svizzera italiana och magisterexamen i företagsledning och rådgivning vid Università di Modena e Reggio Emilia. Specialisering inom internationell skatterätt och internationell beskattning, med särskilt fokus på skattefrågor mellan Italien och Schweiz, skattetvister, företagsrådgivning, administrativ och skatterådgivning, bilaterala skattefrågor mellan Italien och Schweiz för italienska, schweiziska och gränsarbetare, BILATERALA SKATTEAVTAL "RUBIK".
Italien, Segrate
... ständigt driver företagen: strävan efter utveckling. UTVECKLING mot nya marknader, nya organisationer, nya strategier, nya policyer, nya produkter. KONTROLL OCH KOSTNADSREDUKTION, GRANSKNING OCH OPTIMERING AV PROCESSER, ANALYS OCH MARKNADSFORSKNING, STRATEGISKA JUSTERINGAR, ANALYS AV FÖRETAGETS KONSEKVENS, ADMINISTRATIV RÅDGIVNING, LEAN PRODUCTION OCH OPERATIONS RÅDGIVNING.
Italien, Trescore Balneario
Revisor - Redovisningsekonom Administrativ Rådgivning Skatterådgivning Företagsrådgivning...
Italien, Rho
Skatte-, administrativ och arbetsrättslig rådgivning...
Administrativ, skatte- och arbetsrättslig rådgivning...
Italien, Lanciano
Skatte- och administrativ rådgivning...
Det associerade kontoret erbjuder administrativ, skatte- och finansiell rådgivning.
... fysiska personer, handelsbolag, aktiebolag och relaterade elektroniska inlämningar • Modell 770, även för bostadsrättsföreningar • öppning/stängning av momsregistrering • rådgivning vid företagsbildning – Start Up av nya företag • överföring av andelar i aktiebolag • arvskiftesdeklarationer • upprättande av hyresavtal, registrering av avtal och hantering av efterföljande förfallodatum • företags-, skatte-, skatt- och administrativ rådgivning • registreringsbevis och ärenden hos Bolagsverket...
Italien, Trescore Balneario
Databehandling för tredje part Affärspraxis - Revisor Administrativ rådgivning...
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play