Italien, Latina
... förslaget om allt mer specifika produkter (som byteshandel) en oändlig mängd fördelar även för privatpersoner. Nya regler som omvandlar marknaden. City-Rent strävar därför efter att vägleda kunden i det svåraste valet, genom att analysera branschtrender och erbjuda differentierade och skräddarsydda tjänster. Utan att glömma skattefördelar, administrativa förenklingar och framför allt praktiken av en lösning som gör det möjligt att kringgå alla komplikationer med köp.
Frankrike, Saint-Grégoire
Expertredovisare och revisor i Bretagne, Comptagesma är närvarande i Saint-Malo, Rennes och Dinan. Vi erbjuder en rad tjänster dedikerade till företag: upprättande av era årsredovisningar, bokföring, skattedeklarationer, lönehantering, stöd vid företagsövertagande, företagsvärdering, assistans vid försäljning av ert företag, stöd till företagsledare, kontroll av fastighetsskatter, förmögenhetsförvaltning, revision, granskning. Våra team hjälper även privatpersoner med hantering av deras administrativa formaliteter, eller för turistuthyrning av möblerade lägenheter.
Belgien, Boussu
... kompetens och erkännande fortsätter även inom skolorna där företaget ansvarar för utbildningen av lärare. Företaget erbjuder sina tjänster både till privatpersoner (parkett, in- och utomhusdesign) och till professionella (administrativa, kommersiella, sport- och maritima utrymmen). Parqueterie du Hainaut har en möbelavdelning och erbjuder ett brett utbud av skåp, hyllor, trädgårdsmöbler, ...
Litauen, Alytus
... företagets kostnader; 2) Minska den administrativa bördan kopplad till personalhantering; 3) Spara tid på anställnings- och avskedsprocedurer, löne- och skattebokföring. Vi tar hänsyn till varje kunds individuella behov och presenterar det bästa samarbetserbjudandet som gör det möjligt att uppfylla alla kundens förväntningar.
Italien, Castellammare Di Stabia
Många små och medelstora företag har under flera år överlåtit hanteringen av arbetsmiljö och brandförebyggande åtgärder till Ingenjör Salvatore Apicellas tekniska kontor. Våra tjänster inkluderar bland annat rådgivning kring de teknisk-administrativa krav som föreskrivs av brandförebyggande lagstiftning, projektering av fasta brandanläggningar och utvärdering av byggnaders energieffektivitet. En...
Nederländerna, Sneek
...HawarIT - tidigare känt som Dijkoraad-Hawar - är ett nederländskt/bangladeshiskt företag som specialiserar sig på oberoende IT-tjänster inom områdena CAD/GIS, databas och webteknik. HawarIT grundades 1994 ur behovet av Dijkoraad Engineering att koppla administrativa processer till datateckningar. Det framgångsrika samarbetet mellan ambitiösa nyutexaminerade ingenjörer från Tekniska universitetet...
Luxemburg, ERSANGE
... erbjudande inom e-handel: transport, lagring, orderhantering, förpackning, datoriserad verksamhetsledning, multipel elektronisk kommunikation och många andra skräddarsydda tjänster. Weblogistics partnernätverk möjliggör effektivt stöd inom alla områden av distansförsäljning: skapande av butikssajt, sökmotoroptimering, grafisk design, skräddarsydd IT-utveckling, företagsbildning, skatteplanering, tillgång till administrativa fördelar, skatter och sociala avgifter i Luxemburg, skräddarsydd förpackning, specifik kartong.
Spanien, Madrid
Affärskonsulttjänst som erbjuder IT-lösningar till företag. Specialiserade på Navision och Axapta. Dessutom strävar de efter att optimera företagens verksamhet genom de tjänster de erbjuder. Bland dessa finns: webbdesign, systemunderhåll, systemintegration, skräddarsydda applikationer och utbildningskurser. KRSolutions erbjuder teknologiska lösningar som tillför mervärde till företagen och förbättrar de administrativa processerna.
Frankrike, Perigny
...I över 20 år har vi utnyttjat vår erfarenhet och våra kompetenser för att tillsammans med er genomföra era tryckarbeten, särskilt era administrativa, tekniska och kommunikationsdokument. Vår reaktivitet, kvaliteten på våra tjänster och vår lyhördhet för era behov har gjort att vi har blivit "referensen" bland våra nationella industriella partners. Tack vare er utvecklas vi i synergi både på nivå...
Frankrike, Paris
Veram Conseil är ett företag som specialiserar sig på kommersiell registrering av företag. De erbjuder ett stort utbud av tjänster som kontorsuthyrning, stöd och juridisk rådgivning för företagets administrativa problem. Veram Conseil strävar främst efter att få små och medelstora företag som använder deras tjänster att blomstra. Under de senaste åren har de främst erbjudit kommersiella...
Luxemburg, Luxembourg
Paperass erbjuder tjänster anpassade efter dina personliga behov, oavsett om de är tillfälliga eller regelbundna. Våra tjänster riktar sig både till företag och privatpersoner: hantering av databaser, underhåll av din kundfil, utskick, anpassad tryckning, flerspråkig textbehandling (tyska, engelska, franska, luxemburgska) andra språk utesluts inte, skrivande, layout, design och underhåll av en webbplats: ditt visitkort på webben, alla kontorsarbeten som du vill delegera, utförande av administrativa formaliteter, rådgivning inom skriftlig kommunikation,...
... teknologin och föredrar innovativa och hållbara lösningar inom produktion. Flexi-doors Automatiska Dörsystem tillverkar med ett forsknings- och utvecklingsteam, försäljningskontor och en expertpersonal inom sitt område. Vårt företag, som tillverkar med helt inhemskt kapital och råmaterial, bidrar idag till landets ekonomi med sin kompetenta tekniska och administrativa personal, samt en ständigt växande...
Italien, Taranto
Begravningsbyrå Taranto Begravningsbyrå Ivone Begravningsbyrå Ivone ansvarar för begravningstjänster och den fullständiga organiseringen av begravnings- och kyrkogård tjänster. Medveten om hur viktigt och känsligt detta ögonblick i livet är, följer vi er genom hela den administrativa och organisatoriska processen med tjänster för kremering och gravsättning. Företaget utför sina tjänster i full...
Nederländerna, Amsterdam
Inxxx Amsterdam är din partner för förvaltningen av din Bostadsrättsförening. Vi erbjuder administrativa tjänster för Bostadsrättsföreningar, tekniska tjänster samt juridiskt stöd och hjälp med att aktivera en sovande Bostadsrättsförening. Vi erbjuder pålitlig, professionell och flexibel förvaltning av Bostadsrättsföreningar. Besök webbplatsen för mer information!
Bulgarien, Sofia
... Registrering av företag; Ändringar i företagsregistret (ändring av adress, ändring av chef, etc.); Omvandling av företag (fusion, avveckling); Representation inför Handelsregistret och inlämning av nödvändiga dokument elektroniskt (statsavgiften uppgår till 1/2 av avgiften för inlämning på plats); Tillkännagivande av årsredovisningar i Handelsregistret; Kommersiell rätt Förberedelse och granskning av olika kommersiella avtal - för leverans av varor och utförande av tjänster, ramavtal etc.; Konsultation angående genomförande av redan signerade avtal, förberedelse av bilagor.
Italien, Rotonda
... verksamheter och mer krävande aktiviteter. Vi genomför riktade studier av befintlig infrastruktur, inriktade på projektering av åtgärder för att uppfylla regler, teknologisk uppgradering och energieffektivisering. Vi implementerar organiserade underhållssystem inom förvaltningsinfrastruktur för FM. Vi upprättar förvaltnings- och underhållsplaner. Vi stödjer (genom att förbereda grafiska, beskrivande och beräkningsunderlag, tekniska - administrativa specifikationer) stora privata företag och offentliga myndigheter.
Schweiz, Lugano
... har olika egenskaper och måste väljas utifrån den familj som önskar investera i Europa, deras behov och budget. George V Capital assisterar familjer som vill skaffa ett golden visa genom alla steg i processen. Från valet av en lägenhet eller ett hus att köpa, till organiseringen av visningar och hantering av hela den administrativa processen med immigrationsmyndigheterna och olika tjänster. Den...
Belgien, Dendermonde
... vägleder er i er personal- och löneadministration, ger råd om social och arbetsrätt, genomför om så önskas en social revision av ert företag och står som social partner vid er sida. För detta återgår vi till en omfattande kunskap och långvarig praktisk erfarenhet, men också till nära kontakter med myndigheter och specialister. Våra tjänster: hjälp till nyanställda arbetsgivare, periodiska administrativa formaliteter, social-juridisk rådgivning, assistans i kollektiva ärenden, social revision, internationella tillämpningar.
... gruppresor med total lugn och bekvämlighet. Ni har möjlighet att boka ert fordon på de datum ni önskar via vår webbplats eller genom våra appar som kan laddas ner från butikerna. Vår administrativa avdelning har kapacitet att tillfredsställa alla era bokföringsbehov. Vi kan också erbjuda leveranstjänster för fordon tack vare ett omfattande nätverk av försäljningsställen, som säkerställer en stabil...
... och krav erbjuder Sb Accounting & Consulting följande paket av professionella tjänster: Redovisning och bokföringstjänster; Löne- och HR-tjänster; Företagsregistrering; Företags- och personlig beskattningstjänster; Momsåterbetalning till utländska och lokala personer; Skatte-/ackrediterad/ representation för utländska juridiska personer; Ledningskonsultation och affärslösningar; IT- och virtuella administrativa tjänster; Offshore/Onshore registrering. Arbeta med oss så kommer du att upptäcka att vi är annorlunda och allt vi gör är utformat för att hjälpa ditt företag att växa!
... övervakning av arbeten (FIDIC) och hjälp med acceptansprocedurer; - projektlednings tjänster; - förbereda socio-ekonomiska uppskattningar, kostnads-nyttoanalyser för olika projekt; - offentliggöra projekt och genomföra administrativa aktiviteter; - förberedelse av territoriella och strategiska planeringsdokument (allmänna/särskilda/detaljerade planer), strategiska utvecklings- och handlingsplaner för kommuner; - tillhandahålla miljökonsekvensbedömning och strategisk miljöbedömning; - förberedelse av tekniska projekt för byggnation och ombyggnation.
Spanien, Madrid
... du anlita våra tjänster? - För att vårt team av experter vet vad ditt företag behöver, vi förutser dina behov, uppfyller mål och tidsramar. - För att vi befriar dig från byråkratiska och administrativa ansvar så att du inte slösar tid på hantering som inte tillför värde till ditt företag. - För att du får en extern HR- och administrationsavdelning som om det vore en del av ditt företag, men...
Spanien, Albolote
... - Hotell - Offentliga och administrativa byggnader - Lärcentra - Utställningar - Sport- och fritidsanläggningar - Flygplatser Specialstädning: Städning av tillfällig och/eller tidningsstädning efter behov. - Mattor och möbler - Glaserade och polerade golv. - Tak och takytor - Fönster på höjd. - Graffiti och väggar. - Behandling av fasader. Allmän städning: Vi utför alla typer av städning av tillfällig karaktär. Slutligen arbete på nybyggnation. Renoveringar inom fastigheter. Slutstädning av hyresobjekt. Obebodda lokaler. Evenemang av olika slag.
Spanien, Puebla De Sancho Pérez
Det Specialiserade Arbetscentret Cesembal El Raposo S.L erbjuder städtjänster, integrerat underhåll, trädgårdsarbete, hotellverksamhet och administrativa tjänster till andra företag. De tjänster som erbjuds är av hög kvalitet och till mycket konkurrenskraftiga priser. Specifikt för underhålls- och städtjänster är priset 7,99€ per timme. För mer information kan du besöka vår företagswebbplats eller skicka ett e-postmeddelande till vår e-postadress.
Luxemburg, Luxembourg
Advokatbyrån LORANG AVOCATS är en allmän advokatbyrå som grundades 1952. Dess rättsavdelning hanterar bland annat indrivning av fordringar, tvister av alla slag inför civila, kommersiella, administrativa och straffrättsliga domstolar, säkerhetsåtgärder (utmätningsåtgärder...) och tvister inför Europeiska gemenskapernas domstol. Dess juridiska avdelning hanterar alla typer av juridiska tjänster...
Azur Property Care erbjuder kompletta fastighetsförvaltnings- och concierge-tjänster på Franska Rivieran. Vi erbjuder lösningar som passar varje ägares behov för deras hus på Franska Rivieran. Vi ser till att din fastighet alltid är i bästa skick. Tjänster inkluderar: Poolunderhåll, trädgårdsskötsel, städning, administrativa arbeten, renovering och mycket mer. Vi har många års erfarenhet av att...
... kvantitativ och kvalitativ kontroll av beställningar, - Kvalitetskontroll och organisering av tredjepartsinspektioner, - Speciell förvaring, märkning, och emballering av produkter, - Logistik: konsolidering, containerhantering och frakt, - Transporthantering, exportdokument, administrativa importformaliteter, tullklarering och leverans på plats, - Planeringshantering samt administrativ och finansiell hantering av ärenden.
Italien, Roma
... administrativa formaliteter för export. De kommer också att ge bra råd för dina steg i Frankrike för att få din registreringsskylt (kostnaden för deras tjänster är synlig på deras webbplats). Jag inbjuder dig att besöka vår Facebook-sida AFFARI SBULLONATI och på internet hittar du all information om oss. Tack, Fabio...
Frankrike, Chatou
ASSISTANS SEKRETARIAT 78, egenföretagare, erbjuder sina administrativa och kommersiella tjänster såsom registrering av alla typer av dokument, registrering och uppföljning av din fakturering, offerter och diverse brev, konstruktion av dina administrativa ärenden, bokföring av verksamheten, hjälp med att starta egenföretagare. Sedan jag startade mitt företag 2010 har jag kunnat assistera SARL...
Frankrike, Saint Thibault Des Vignes
... oss. Vilka är fördelarna? - Flexibilitet - Snabbhet - Besparingar Mon Télébureau erbjuder hjälp med den administrativa hanteringen av ditt företag. Dessutom erbjuder vi att korrekturläsa och rätta alla dina dokument (i alla typer av format) med hjälp av programvara. Mon Télébureau kan utföra tjänster inom personalresurser (rekrytering, utbildningsplan, administrativ hantering av personal). Mon Télébureau rör sig i Seine-et-Marne, runt Saint Thibault des Vignes. Vänta inte längre, offerterna är gratis och utan förpliktelser. Vi ser fram emot att höra från dig.

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play