...Om du strävar efter att öka din synlighet på den internationella marknaden genom att arbeta med företagsidentitet och samtidigt sikta på en hållbar export, är denna avdelning perfekt för dig! Vårt mål är att när vår exportavdelningstjänst är avslutad, ska ditt företags marknadsavdelning vara 100 % integrerad med vårt system.
Portfölj (3)
...Vi kan skapa imperteks tygpåsar i valfri storlek och mått, både med och utan tryck. Imperteks tygpåsar, som är populära inom promotions-, reklam- och marknadsföringssektorerna, erbjuder en mer rimlig och hållbar lösning för reklam och marknadsföring jämfört med många andra reklam- och promotionsmodeller. Förutom att vara ett bra val för promotion, reklam och marknadsföring, visar den helt...
Portfölj (6)
... anställda kommer denna fabrik att vara det första steget i en stor investering. Infrastrukturen är utformad för att rymma mer än en ugn. Planen är att öka tillverkningskapaciteten inom en snar framtid. Från design till försäljning/marknadsföring kommer Gurallar Glass Packaging att ha ISO 9001 och BRC/IOP ledningssystem implementerade i alla processer och fabriken byggs för att vara miljövänlig. Maskiner och anläggningar väljs med detta koncept i åtanke och när projektet är slutfört kommer det att vara ett av de bästa exemplen på hållbar produktion.
Turkiet, Esenler
... analytiska tänkande, lösningsorienterade inställning, innovativa steg och förmåga att ta emot feedback speglar den entusiasm som fanns från första dagen. Med en vision för hållbar tillväxt, utvecklande teknologi och strategiskt samarbete fortsätter Beyhan Export sina ansträngningar med stor hängivenhet på sina kontor i Istanbul och Malta, där de strävar efter att följa etiska värderingar, samarbeta, vara människocentrerade, selektiva och villiga, samt sätta erfarenhet och kunskap i främsta rummet.
...investeringar, infrastrukturprojekt, programvarutjänster, forskning och utveckling samt analys. Güven Plus Grup A.Ş. är en organisation som agerar enligt principerna om sekretess och samhällelig transparens, värdesätter kulturella och universella värden, och arbetar med en hållbar och progressiv förståelse.
Healty Life, vars huvudverksamhet är försäljning och marknadsföring av livsmedel, grundades 2018 med endast 1 varumärke och 2 produkter. Företaget har växt år för år och ökat antalet varumärken i sin portfölj till 4 och antalet produkter till 36. År 2020 fortsatte vi att växa genom att även ta på oss rollen som producent, vilket gör oss till en hållbar verksamhet. Under 2021 satte vi som mål att...
Portfölj (4)

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play