Tyskland, Neuss
SNcom GmbH - Er ITK-systemhus Vi, SNcom GmbH med säte i Neuss, filial i Ahlen (Westf.) och Mannheim, vårt dotterbolag SNcom Hanse GmbH i Hamburg samt andra associerade partnerskap, är ett oberoende ITK-systemhus. ITK-systemhuset SNcom grundades år 2001 i Kaarst nära Düsseldorf. Från starten har vi ständigt vuxit och har konsekvent fokuserat på utvecklingen av nya teknologier. Vi är stolta över at...
Portfölj (5)
LÖSNINGSORIENTERAD KUNDENSERVICE FÖR DINA 2C-UTMANINGAR BFS Baur Fulfillment Solutions GmbH är ett 100% dotterbolag till BAUR-gruppen och därmed en del av Otto Group. I över 20 år har våra tjänster inom kundservice imponerat på många kunder från olika branscher. En optimerad kunddialog på alla kanaler är vår nyckel till en konsekvent kundcentrering – i varje steg av kundresan. Från rådgivning ti...
Matchande produkter
Utmärkt kundservice med hjärta
Kundtjänst
Portfölj (1)
Tyskland, Altenstadt
Anslut som en telefoncentral eller ta emot samtal enkelt.\nDina fördelar i översikt: \n\n- Särskilt långa servicetider\n- Även rand- och specialtider täcks, valfritt 24/7-service\n- Sekundnogräknad fakturering, kostnadstransparens\n- Produktivt och ostört arbete\n- Avlastning av ditt företag under rusningstider, som semester-/sjukfrånvaro\n- Stöd som reception, telefoncentral, 24h-hotline\n- Konku...
Portfölj (16)
Tyskland, Nieder-Olm
Vi är er pålitliga försäljningspartner inom försäljningsrådgivning och outsourcing av försäljningsaktiviteter inom B2B-sektorn. Vårt huvudmål är att stödja ert företag i tillväxt och vara en långsiktig partner. Med en startup-mentalitet bidrar vi med friska och innovativa idéer för nykundsgenerering som på ett hållbart sätt ökar er försäljningsframgång. Vi förstår de utmaningar som både unga före...
Portfölj (2)
Tyskland, Bocholt
Taktfull och intelligent kommunikation får allt större betydelse. Som en engagerad tjänsteleverantör med över ett decenniums unik kompetens inom olika branscher, hjälper vi våra kunder att utveckla en kommunikationskultur. Med rådgivning. Med analyser. Med workshops. Med coaching. Med projektledning. Inom alla ämnen relaterade till kundservice, försäljning och telefoni. Telefonetikett är en själ...
Portfölj (3)
✍ Datainsamling ✇ Skanningstjänst ➥ Dokumentarkivering ✉ Brevtryck @ e-Brevtryck ✆ Callcenter Vi erbjuder professionell dokumenthantering (DMS) och CRM-outsourcingtjänster samt programvara för kommunikation med våra kunders kunder sedan 50 år tillbaka (1969). Datainsamling och datavård: automatisk och manuell datainsamling (från A som svarskort till R som faktura och Z som tidningsartikel) Skan...
Portfölj (5)
... leverantör av kvalitetsprodukter, har därför kompetent, personlig service före och efter köpet en hög prioritet. Vid varje tillfälle står vi till kundernas förfogande, istället för ett anonymt call-center, som personlig kontaktperson. Med fackkompetens och erfarenhet svarar vi på förfrågningar och uppgifter, partnerskapsinriktat och målinriktat.
Portfölj (9)
Vi är ett vänligt, prestationsinriktat och ägarlett företag i närheten av Bremer flygplats. Vårt mål är att erbjuda företag den bästa möjliga stödet för projekt som kräver användning av ett Call Center. Beslutet om intern användning (hos kunden) eller extern användning (i våra lokaler) gör vi så enkelt som möjligt för er från början. Vilka fördelar ni får genom oss kommer ni snabbt att erkänna...
Tyskland, Weinheim
... Omsorg från första telefonsamtalet Fiege electronic står för 25 års gedigen kunskap och konsekvent produktutveckling inom hettkanalreglering. Vad skiljer oss från konkurrenterna? Genom vår förbindelse, pålitlighet och korta svarstider på er förfrågan. För kundvård tar vi mycket personligt. Även om vår tekniska blick alltid är riktad mot framtiden – här förblir vi gärna "old school": Telefonköer och call center-robotar är ett främmande begrepp för oss. Ni pratar alltid personligen med en kompetent rådgivare.
Portfölj (10)
Tyskland, Lüdenscheid
... * betalar våra anställda rättvist, eftersom endast motiverade människor utför ordentligt arbete! * utbildar, så att våra barn har en framtid! * betalar ärligt våra skatter, så att det gemensamma samhället också kan finansieras. * har inget CALL Center, utan motiverade anställda som snabbt besvarar era frågor! * behandlar våra leverantörer rättvist, eftersom man tillsammans uppnår mer! * arbetar enligt principerna för hederliga köpmän, eftersom vi är övertygade om det! * hjälper er!
Portfölj (3)
Tyskland, Kaarst
... storstadsområdet Düsseldorf. Under det nationella informationsnumret 118831 erbjuder 11883 Telecom GmbH som en multi-channel-informationstjänst omfattande informations- och servicetjänster dygnet runt. För detta har call center-agenterna tillgång till 11883 Telecom GmbH:s aktuella databas med nästan 40 miljoner deltagarposter och över 400 000 ytterligare affärs- och mervärdesdata.
Grundat sommaren 2000 är TeleTeam Call Center och Service GmbH idag det största callcentret i Oldenburg och omgivningarna, med mer än 320 anställda.
Tyskland, Erlangen
...-/Beställningsmottagning; Aktiv telefonförsäljning; Help Desk; Klagomålshantering; Responsbearbetning; Adresskvalificering; Nykundvärvning; Mötesbokning; Aktivering av gamla kunder; E-posthantering; Fax-tjänster; Lead-hantering; Återvinning av avhoppade kunder; Kundutveckling. Defacto call center GmbH är specialist på utformning av call center-tjänster. Den modernaste tekniska utrustningen, noggrant personalrekrytering samt optimala processer gör defacto till kvalitetsledare i Tyskland för komplexa call center-projekt.
...Heta linjen/Servicetelefon; Aktiver telefonförsäljning; Ordermottagning i närliggande område; Ordermottagning inom Bayern; Call-center mjukvara; Adresskvalificering; Nykundvärvning; Tidsbokning; Aktivering av gamla kunder; Fullständig outsourcing; Ordermottagning inom Tyskland; ACD-anläggning; CTI; Uppringare...
... provisioner, regionala projekt och flexibla försäljningskanaler i ett långsiktigt partnerskap. Eller erbjud dina kunder förstklassig kundservice med TES Deutschlands inbound call center-lösningar. Med modern teknik, professionell support och skalbara alternativ.
Telekommunikationstjänster, Utgående, Ingående, Telefonförsäljning, Försäljning, Call Center-tjänster, Helpdesk, Kundservice, Affärsprocesshantering. Tjänsterna inom kundservice omfattar dialogorienterade medier som telefon, e-post och internet. cca24 är en modern outsourcing-leverantör som erbjuder skräddarsydda helhetslösningar för uppdragsgivare och kunder - inklusive kompletta processkedjor. Detta inkluderar aktiviteter som kundrådgivning, backoffice, kundåtervinning och styrning av försäljningsuppgifter.
Call Center Byrå. Högkvalitativ kundanskaffning med långsiktig kundlojalitet, ökning av marknadsandelen för uppdragsgivare genom aktiva marknadsföringsåtgärder.
Call Center-tjänst; Kundtjänstcenter-tjänst; Adresskvalificering; Ordermottagning; Beställningsmottagning; Tidsbokning; Klienthantering; Korrespondensservice; Brevtjänster; Programvaruutveckling; IT-support; Användarsupport; Försäkringstjänst; Dokumentdigitalisering; Outsourcing, skräddarsydd programvaruutveckling under Windows, databasystemutveckling, 24-timmars Call Center, turistinformation via telefon och skriftligt...
Tyskland, Potsdam
... med branschfokus på Automotive, tjänster (banker, mobiltelefoni, telekommunikation, teknik, försäkringar, finans, logistik, handel, hälso- och sjukvård, IT, mjukvara, försäljning, online marknadsföring, e-handel, call center), fastighetsbranschen, ingenjörsvetenskap, plastbearbetning, metallbearbetning, mjukvara och ekonomi. Känner du igen dig hos oss? Vi ser fram emot att höra från dig och ger gärna individuell rådgivning!
...IP-Telefonanläggningar * Unified Messaging och Videokonferens * Call Center * DECT Telefoni * Analog-ISDN-System * Nätverk * Inter-/Intranät-anslutning Som både erfarna och långvarigt etablerade specialister inom affärskommunikation för stora företag, medelstora företag och hantverk, marknadsför vi professionella lösningar för en kraftfull företagskommunikation. Vi följer och stödjer er med omfattande och individuell rådgivning i jakten på den ideala kommunikationslösningen för ert företag.
Tyskland, München
...Heta linjen/Servicetelefon; Order-/Beställningsmottagning; Hjälpdesk; Kapacitetsberoende outsourcing; Call-center mjukvara; Fullständig outsourcing; Tidsberoende outsourcing; Ordermottagning inom Tyskland; ACD-anläggning; E-postanslutning; Internet-återuppringningsknapp; IVR...
...Heta linjen/Servicetelefon; Order-/Beställningsmottagning; Aktiv telefonförsäljning; Hjälpdesk; Kapacitetsberoende outsourcing; Ordermottagning i närområdet; Ordermottagning inom Bayern; Internet-telefoni; Faxanslutning; Call-center programvara; Klienthantering; Responsbearbetning; Adresskvalificering; Nykundvärvning; Tidsbokning; Aktivering av gamla kunder; ACD-anläggning; Dialer;...
...Hotline/Servicetelefon; Order-/Beställningsmottagning; Aktiv telefonförsäljning; Hjälpdesk; Kapacitetsberoende outsourcing; Faxanslutning; Callcenterprogramvara; Klagomålshantering; Responsbearbetning; Ordermottagning världen över; Adresskvalificering; Nykundvärvning; Mötesbokning; Aktivering av gamla kunder; Fullständig outsourcing; Tidsberoende outsourcing; Front-office outsourcing;... Leadgenerering; Telemarketing; Telesales; Inbound; Outbound; Callcenter; Call-Center; Konsultation; Rådgivning; Utbildning; Försäljning;...
Tyskland, München
Heta Linjen/Servicetelefon; Beställnings-/Bokningsmottagning; Aktiv Telefonförsäljning...
...Vi erbjuder kommunikation och språktjänster inom svenska-tyska översättningar, språktjänster / kommunikation med företag, privatpersoner, hotellbokningar, myndigheter, -utvandrartjänster (hjälp med ansökningar, brev, -telefonservice - call center inbound och outbound, översättningar / skapande av webbplatser....
Tyskland, Germering
ERP; Varuförvaltning; CRM; Programvaruutveckling; Programvarufabrik; Orderhantering; Materialhantering; Onlinebutik; WebShop; Användarstöd; Call Center-programvara; Konsulttjänster och lösningar; Windows; Programvara för marknadsföring, försäljning; Affärsprocessoptimering; Ekonomi- och redovisning; Programvara för tillverkning, produktionsstyrning; Programvara för grossist- och detaljhandel...
Tyskland, Schöllnach
... CTI-lösningar. Fokus ligger på områdena call-center, unified messaging och VoIP-lösningar baserade på Avaya Communication Managers. Vi ser oss främst som en tjänsteleverantör, från rådgivning och konceptutveckling till implementering med projektledning. Högt kvalificerade supportingenjörer utgör grunden för vår egen tekniska helpdesk.
Tyskland, Weiden i.d.OPf
...adresskvalificering; nykundvärvning; mötesbokning; aktivering av gamla kunder; fullständig outsourcing; dialer; B2B-programvara, onlinekataloger, portaler, community, Java, .Net, XML, mobila lösningar, servicehantering, hosting i eget datacenter. Fyll-service logistik med lagring, global frakt, inkasso, disposition, försäljning, marknadsföring eBusiness, Call Center, Logistik, Försäljning och Marknadsföring. Utveckling och drift av webbaserade lösningar. Utveckling och marknadsföring av mobilprogram. Servicelinjer, inbound, telemarketing, outbound, service CRM, servicekonsultation.
...Strategisk outsourcing-partner för:, Investeringsdepotförvaltning, Fondredovisning, IT-tjänster, Utdata/DMS-tjänster, Böteshantering, Call Center Hos GETAF hittar du absolut branschförståelse och kompetenta kontaktpersoner med decennier av erfarenhet för depotförvaltning och andra administrativa kärnelement i din värdekedja, såsom fond-/värdepappers- och finansredovisning eller call center.
Tyskland, Ismaning
Showplanning; Teleshopping; Aktivt Data Warehouse; Provisionering; Business Intelligence; Call Center; Programvaruutveckling; Systemanalyser och -engineering; Konsulttjänster och lösningar; Webb-baserade applikationer; Datakonvertering och -bearbetning; Application Service Providers; Datawarehouse-utvecklingar; Webb-utveckling; Datacenter; Databaser och informationssystem; Verktyg för ITIL...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play