Tyskland, Erding
...försäljningskampanjer, försäljningsfrämjande åtgärder, försäljningsfrämjande, marknadsföring, Below the line-marknadsföring, VM-tips, målskytte, insamlingsaktioner, insamlingskampanjer, kupongering, glasvalv, promotion, Hole in One-säkerhet, återbetalningsaktioner, pengarna-tillbaka-garanti, prisförsäkring, överkompensation, prognosförsäkring, fast avgift, villkorlig rabatt, väderspel, väderpromotion...
...Cosmotonic-teamet stödjer ditt företag/ditt projekt med okonventionella idéer och lösningsmetoder för att uppnå största möjliga värde för dig. Vi erbjuder dig hela spektrumet av tjänster från koncept till genomförande för att sätta ditt företag/din varumärke i fokus och presentera dina produkter: Eventmarknadsföring, promotion, företagskommunikation, Below-The-Line-marknadsföring, mässstöd, sociala medier, rådgivning inom företagskommunikation, etc. Vi arbetar alltid målinriktat och har som mål att nå människor på ett känslomässigt plan.
Företag som specialiserar sig på integrerade försäljningsfrämjande koncept och below-the-line strategier. Casting, utbildning, styrning, hantering och kvalitetskontroll.
Tyskland, Düsseldorf
Specialist på medieneutral below-the-line kommunikation. Försäljningsfrämjande, promotion, evenemangshantering, roadshows, sponsring, incitament, vittnesmål, samarbeten, riktar sig till unga målgrupper.
Vi skapar evenemang som gör sportprestationer till en oförglömlig upplevelse. Vi ser oss inte bara som en tjänsteleverantör, utan som en strategiskt tänkande partner för below-the-line-marknadsföring för företag, organisationer och städer. Vi tar fram evenemangskoncept och genomför dem. Vi gör varumärkesbudskap upplevbara. Evenemangsorganisation. Företagsdesign. Budgetering. Reklam. PR. Sponsring. VIP-hantering. Deltagaradministration. Regi. Merchandising. Promotion. Catering. Dokumentation.
...Förutom klassisk reklam, försäljningsfrämjande åtgärder, Below the Line och nya medier har Neuland Communication gjort sig ett namn med det egenutvecklade konceptet Salesvertising. Specialiseringen för Salesvertising-reklambyrån ligger i försäljningsinriktade och konceptuellt unika kampanjer, där klassisk reklam, försäljningsfrämjande åtgärder och nya medier används för att möta specifika krav. Enskilda discipliner: - Klassisk reklam, - Below the line / Försäljningsfrämjande, - Nya medier, - Promotion, - Direktmarknadsföring, - Förpackningsdesign, - Evenemang / Events...
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play