Frankrike, Avignon
Specialiserad callcenter för bokning av möten, telefonsekretariat. Vi har expertis inom telefonprospektering, tele-sekretariat, växthantering, kundservice (Hotline). Sedan 2006 har vi konsoliderat vår erfarenhet genom flera hundra direktmarknadsföringsåtgärder för våra kunder. Det är tack vare kvaliteten och noggrannheten i det arbete som utförs, men också på grund av våra kunders förtroende, som...
Frankrike, Saint Quentin
... får de bästa anpassade svaren omedelbart. Våra anställda kommer att erbjuda dig innovativa, högkvalitativa lösningar, med perfekt talförmåga och oslagbara tekniker för telefonkontakt, och visa att det är möjligt att öka din omsättning. Genom att boka pålitliga BtoB-möten för dina säljare, genom att utföra ditt sekretariat, framstår vårt mångsidiga callcenter som den idealiska partnern och hjälper dig att spara på lönekostnaderna för ditt företag. Kontakta oss för att få en offert. TEL 03 23 08 82 51...
Portfölj (1)
Frankrike, Nantes
Nirmoo-portalen är en oberoende webbplats som är dedikerad till telemarketingverksamhet. Vi kopplar direkt samman callcenter och projektägare. Vi baserar oss på ett enkelt princip: att förenkla utbytet mellan leverantörer, tjänsteleverantörer och projektägare. VARFÖR VÄLJA NIRMOO? Vår expertis: våra många års erfarenhet inom telemarketing gör att vi kan förstå företagens och callcenters behov...
Frankrike, Rillieux-La-Pape
Dialogens kraft: Vårt kontaktcenter KeepLead har som huvuduppdrag att eliminera den tunga uppgiften att nå ut till nya kunder för alla typer av företag och att öppna dörren för säljare och förbättra din kundrelation. Låt oss ta bort stressen kopplad till samtal, telefonen är vårt yrke! Vi är en telemarketingbyrå, teleprospektering och callcenter med specialisering på att få kvalificerade och...
Frankrike, Richelieu
Fox On Line är ett callcenter beläget i Frankrike. Vi är specialiserade på B2B telemarketing och kvalificering av databaser. Våra tekniker gör det möjligt för företag att generera leads genom kvalificerade B2B-möten. Innan en telemarknadsföringskampanj är det avgörande att säkerställa kvaliteten på sin kunddatabas. För att uppnå detta erbjuder vi en tjänst för kvalificering av databaser. Utifrån...
Frankrike, Nice
Ariah concept är en webbyrå som specialiserar sig på digitala yrken samt ett inkommande callcenter baserat i Nice. Vi erbjuder IT-lösningar till företag, såsom rådgivning, underhåll och uppdatering av IT-tjänster. Våra erfarna agenter kommer alltid att finnas tillgängliga för att ge stöd vid behov. Vi är specialiserade på skapande av webbplatser, utveckling och webbskrivande, SEO, webdesign, e...
Frankrike, Aix en Provence Cedex 04
... innovativ telefonplattform för att förbättra din dagliga organisation som kombinerar de mänskliga färdigheterna hos 160 franska callcenter med innovativa CRM- och telekomverktyg, utvecklade av programvaruleverantören Logicielnet: kalender och bokning av möten, telefonsvarare, interaktiv röstserver (för försäljning, tryck 1...), webbåteruppringning, vidarekoppling av samtal...
Portfölj (2)
Frankrike, Vron
... inom: - Försäljning, automatisera försäljningsstyrkan (kund- och prospektfiler, uppföljning etc.) - Marknadsföring, hantera personlig marknadsföring (försäljningshistorik, segmentering och målgrupp, marknadsföringskampanjer etc.) - Kundservice, organisera kundsupport (kundrelationer, callcenter, uppföljning av kundfeedback etc.) - E-handel, uppmuntra korsförsäljning - Statistik och beslutsfattande En samlad erfarenhet på över 20 år inom CRM-expertis, Business Intelligence (BI), E-handel. Redo att få stöd för en ny digital upplevelse! Kontakta oss!
Frankrike, Paris
Tersea arbetar med rådgivning inom management och organisation, med fokus på sina tre verksamhetsområden som kan delegeras (Front Office, Back Office och IT). Vi stödjer våra kunder inom följande områden: revisioner, förbättring av prestanda, optimering av processer, implementering av dedikerade verktyg. Tersea erbjuder utbildningsmoduler inriktade på kundrelationer. Med stöd av kontinuerlig erfarenhet via våra callcenter och baserat på nära, individualiserad coaching, är våra utbildningar inriktade på det operativa, pragmatism och uppnåendet av konkreta resultat.
Frankrike, Cournonsec
Företaget FHONE, beläget nära Montpellier, är ett callcenter specialiserat på: - outsourcing av kundrelationer - extern sekreterartjänst - fjärrhantering av inkommande samtal - telemarketing Vårt yrke är kundrelationer. Att erbjuda er en enkel, kostnadseffektiv och problemfri lösning, det är vår ambition. Har ni ett stort antal samtal att hantera varje dag, men inte råd med en...
Frankrike, Charenton-Le-Pont
Ett företag inom dokumentationsteknik. Vårt utbud av tjänster och lösningar sträcker sig från digitalisering av fakturor, behandling, hantering, webbtjänster, callcenter... Vi fokuserar på digitalisering och är specialiserade på återvinning, digitalisering av dokumentarkiv, digitalisering av fakturor (organisation av flöden, digitalisering och relaterade behandlingar, inklusive teckenigenkänning...
En viktig aktör inom kommersiell outsourcing, marknadsföring, integrerade callcenter, telemarketing, prospektering, hantering av utgående och inkommande samtal, mailutskick, kompletterande försäljningsstyrka, ordergenerering och ordertagning, affärsutveckling, rådgivning för affärer och förvaltning, bokföring och administrativ hantering i samarbete med revisionsbyråer, företagsledning och...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play