Tyskland, Hamburg
...Vår affärsmodell: Vi hjälper er med utarbetande, planering och genomförande av strategier för en framgångsrik kundupplevelsehantering. Vid behov tar vi på oss rollen som projektledare, etablerar "best practices" och ger era medarbetare möjlighet att fortsätta genomförandet och analysen. Vi använder vanligtvis två beprövade verktyg: a) Net Promoter Score och b) Customer Effort Score. Vår senaste utveckling handlar om att monetarisera NPS med fokus på att öka retention samtidigt som vi minskar churn.
Portfölj (1)
Storbritannien, London
... källkodstekniker på grundnivå och uppskalning till IT-lösningsintegration, implementering, support och migrering av företagsapplikationer såsom ERP, CRM och företagsmobilitet. Espires kärnkompetenser inom portal- och webbhantering av innehåll (WCM), kundkommunikationshantering, företagsinnehållshantering och datalager och affärsintelligens gör att de ligger steget före inom kundupplevelsehantering. Företaget har ett starkt engagemang för kvalitet och är CMMI-nivå 5 Ver 1.3 bedömd samt ISO 27001:2005 och ISO 9001:2008 certifierad.
Tyskland, Hürth
QuestBack är den europeiska marknadsledaren inom Enterprise Feedback Management och erbjuder undersöknings- och feedbackprogramvara för online marknadsundersökningar, social CRM, kundupplevelsehantering och HR.

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play