Tyskland, Hamburg
...Vår affärsmodell: Vi hjälper er med utarbetande, planering och genomförande av strategier för en framgångsrik kundupplevelsehantering. Vid behov tar vi på oss rollen som projektledare, etablerar "best practices" och ger era medarbetare möjlighet att fortsätta genomförandet och analysen. Vi använder vanligtvis två beprövade verktyg: a) Net Promoter Score och b) Customer Effort Score. Vår senaste utveckling handlar om att monetarisera NPS med fokus på att öka retention samtidigt som vi minskar churn.
Portfölj (1)
Frankrike, Paris
... metoden Net Promoter Score (NPS) och med den digitala studien Qualisatis: - Kundnöjdhetsbarometer - Barometer för "Välbefinnande och arbetsmiljö" - Barometer för upptäckte psykosociala risker på arbetsplatsen - Nationell barometer för yrkesverksamma inom allmänna tjänster - Vitbok "Reception 2020: Värdera receptionen för att dynamisera kundrelationen" - Publicering juni 2016...
Portfölj (1)
Tyskland, Aachen
... procedurer, till exempel mystiska shopping, butikskontroller och nöjdhetsstudier. Även NPS (Net Promoter Score) spelar ofta en viktig roll i rådgivningen från Multi-Value. Denna mätning anger hur "positivt" ett företag och dess anställda bemöter sina kunder. Trots sin enkelhet erbjuder NPS ett effektivt sätt att förutsäga lönsam tillväxt.

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play