... högtekniska och specialiserade aktiviteter, såsom organisering och övervakning av lastnings- och lossningsprocedurer, omlastning av gods med särskild utrustning, försäkringsskydd, tull-, administrativa och skattemässiga åtaganden, etc., samt erbjuda rådgivning till dem som vill exportera till nya marknader. För alla förfrågningar om offerter eller information, vänligen kontakta våra följande referenser: Mara Pietrella (import-export via sjö FCL och B/B) eller besök vår webbplats: www.meatitalia.it...
Italien, Tolmezzo
...energiprestandacertifikat (A.P.E.), termiska bidragsansökningar, skatteavdrag, termografiska undersökningar, hantering av projektering och administrativa ärenden för solcellsanläggningar samt underhåll av anläggningar. Från och med oktober 2013 har vi parallellt med den tidigare beskrivna verksamheten aktiverat en Enel Partnerbutik, det vill säga en offentlig servicepunkt där vi erbjuder en närstående tjänst...
Luxemburg, Luxembourg
Arkitektur och miljö utgör den kvalificerade och privilegierade kontaktpersonen för beställaren genom att ge råd under alla faser av genomförandet av sitt projekt, från programmering till idrifttagning. Deras erfarenhet sträcker sig över stadsplanering och arkitektur, både på nivå av offentliga byggnader (skolor, integrerade centra, administrativa byggnader) och privata (banker, hotell...
Belgien, Antwerpen
... en referenspunkt på marknaden i Antwerpen, tack vare vår breda och gedigna yrkeserfarenhet inom tekniska, administrativa och juridiska områden, i kombination med kontinuerlig vidareutbildning om viktiga utvecklingar inom våra yrkesområden. Som ett oberoende företag garanterar vi en personlig och kostnadseffektiv strategi samt en optimal service. Kontakta oss gärna för mer information eller en kostnadsfri offert.
Frankrike, Paris
... formaliteter. Den grundades 2014 på initiativ av en jurist (fd domare) och fyra partners som arbetar i Paris. De utvecklade byrån utifrån sin djupa kunskap inom det juridiska-administrativa och kommersiella området. Byrån erbjuder sina välgrundade råd inom juridisk förvaltning och de åtgärder som krävs gentemot de behöriga myndigheterna. Vi stödjer er vid starten av er verksamhet på nationell och...
Frankrike, Plougastel
... stämplar på plats på 10 minuter, med eller utan logotyp. Nyckelkopiering erbjuds också i butiken. Butiken Bureau Tilt står till ditt fulla förfogande för att ge råd om ditt kontors- och IT-material, dina vykort och kan skapa din kommunikation (visitkort, flyers, inbjudningar).
Luxemburg, Luxembourg
Advokaterna vid STOFFEL-byrån representerar och bistår kunder inför alla domstolar i Storhertigdömet Luxemburg och Europeiska unionen och ger juridiska råd i alla frågor. Byrån STOFFEL hanterar alla juridiska och administrativa frågor. Bland kunderna finns stora luxemburgska och internationella företag som anförtrott byrån att hantera sina intressen i olika ärenden.
Spanien, Córdoba
... verkligt och intuitivt sätt. Detta gör att kunden kan få en exakt uppfattning om det slutgiltiga resultatet, så att de kan gå vidare med genomförandet med fullständig trygghet. Om du funderar på att påbörja ett nytt projekt eller behöver arkitekter i Córdoba, Málaga eller Ciudad Real, tveka inte att kontakta oss utan förpliktelse så att vi kan ge dig råd. Vi kan agera i vilken fas av projektet som helst, vare sig det handlar om att göra fördelningsförslag, ge råd om administrativa ärenden eller leda ett redan utarbetat projekt. Vi har kontor i Córdoba, Málaga och Ciudad Real.
...bevakning, filtrering, förebyggande åtgärder, brand säkerhet, mobila patruller, öppnings- och stängningsrundor, insatser på alla tilldelade platser? Dela med dig av dina behov, förväntningar och bekymmer. Med BAK'S SECURITE får du uppföljning, stöd, tjänster och den mest lämpliga lösningen. BAK'S PROTECTION SECURITE är valet av en kvalitetspartner för att bäst möta dina behov. Behöver du råd, en...
Belgien, Waremme
Söker du en professionell för att hantera din bokföring? På Fiduciaire 2000 organiserar vi din administrativa, bokförings- och finansiella struktur. Vi sköter din bokföring månadsvis, kvartalsvis eller årligen beroende på dina behov. Vi upprättar mellanliggande bokslut utifrån dina önskemål. Vi ger råd om bidrag och andra möjliga stöd. Vill du starta en verksamhet? Vi lyssnar på dig, ger råd och...
Belgien, Tournai
C.E.R.A.T. a.s.b.l. är ett yrkesutbildningscenter godkänt av A.W.I.P.H., den Vallonska byrån för integration av personer med funktionsnedsättning, med stöd av den Europeiska socialfonden. C.E.R.A.T. a.s.b.l. erbjuder individuellt anpassade utbildningar med hjälp av ett tvärvetenskapligt team till din tjänst som består av: - Socialarbetare som ger råd och hjälper dig med administrativa processer...
... er råd, förenkla de ärenden och hanteringar ni behöver, och assistera er i rätten. Vi kommer att lösa både era frågor och era tvister. Vårt åtagande är att engagera oss i varje fall för att få ut det bästa av det.
Danmark, Bagsværd
... för dina behov. Vi erbjuder också vikarietjänster under en överenskommen period, om du saknar en erfaren person inom löneadministration, bokföring eller allmänna redovisningsuppgifter. På så sätt kan du fokusera på din kärnverksamhet medan Pramo tar hand om alla administrativa uppgifter. Administrativa uppgifter tar mycket tid i vardagen, och det kan snabbt ta fokus från företagets kärnområden...
Frankrike, Paris
...Marknadsundersökningar: utvärdera potentialen på en specifik utländsk marknad, inklusive konkurrensanalys, identifiering av möjligheter och risker, samt bedömning av konsumenternas efterfrågan. Sökning av affärspartners: identifiera och etablera strategiska partnerskap med lokala företag i det mållandet (sökning av distributörer, handelsagenter, leverantörer..) Juridik: regler, handelslagar och administrativa...
... att ändras mycket ofta. Specialister utnyttjar sitt nätverk av lokala partners, vilket möjliggör konkreta projekt. De logistiska och administrativa processerna underlättas och optimeras för snabba försäljningar till bästa pris. Webbplatsen presenterar fördelarna och riskerna för en privatperson som säljer till fastighetsexperter. Ofta visar försäljningsprocessen till en utvecklare sig vara komplex...
... arbetsmiljö i 360°. Vi kommer att stå vid din sida under hela kontraktets varaktighet och garantera vår assistans även för tillfälliga råd och inköp av personlig skyddsutrustning (DPI). Vi kommer att se till att informera om uppdateringar av lagar och innan dokumentationens utgång. Vi kommer att bli en partner i din kärnverksamhet.
Nederländerna, Bilthoven
... Komplett avlastning Den Hartog Stöd (administrativt kontor i regionen Utrecht) tar hand om alla dessa administrativa och skatteärenden åt dig mot en fast månadsavgift. Vi bokför, vi upprättar moms- och inkomstdeklarationer åt dig och två gånger om året har vi ett uppföljningssamtal där vi ger dig råd om din administration och skatter. All-inclusive paket Vårt administrativa kontor i regionen Utrecht...
Frankrike, Montpellier
... lyssnande och specialiserad hjälp. Specialistadvokaten erbjuder sina kunder en viss förståelse och analys. De är där för att vägleda offrets behov. Detta för att offret ska kunna inleda den första fasen av förberedelsen av ersättningsärendet under de bästa möjliga förhållandena. Specialistadvokaten måste därför ta sig tid att lyssna för att kunna ge bättre råd. För varje offer måste han ta hänsyn till: ekonomiska och icke-ekonomiska skador, samt skador som påverkar offrets familj. Tveka inte att kontakta oss för mer information.
... ett nätverk av begravningsbyråer, POMPES FUNÈBRES DE FRANCE åtar sig att stödja familjer i varje ögonblick. Vi skapar en atmosfär av förtroende och respekt med familjerna. Mer än bara en begravningstjänst, hjälper vi dig med de administrativa stegen efter dödsfallet och under hela sorgeperioden.
... inte juridiska råd som advokater gör. I enlighet med gällande fransk lagstiftning tillhandahåller Webbplatsen en privat tjänst för juridisk information specialiserad på restaurangsektorn. Den gör det möjligt för användare att få tillgång till kvalitativ juridisk information, verifierad och regelbundet uppdaterad, samt att skicka förfrågningar om specifik juridisk information.
... också gärna mina landsmän i München med alla administrativa ärenden och ger konkret hjälp i deras vardag utomlands. Jag fungerar självklart som tolk för olika kommunala myndigheter. Jag ser mina tjänster som en hjälp för alla fransktalande och engelsktalande expats. Eftersom jag är en kommunikativ och kontaktvänlig person trivs jag verkligen i detta! Tveka inte att kontakta mig för alla förfrågningar och råd! Jag skulle vara glad att fungera som språklig mellanhand!
Storbritannien, Hertfordshire
Vad är virtuella assistenttjänster? Virtuella assistenttjänster kan ge ditt företag möjlighet att outsourca dina administrativa behov utan de höga kostnaderna för att anställa personal. En virtuell assistent är den perfekta affärspartnern och ger dig värdefull tid att ägna åt ditt företag. En virtuell assistent är en egenföretagande administrativ assistent för ditt företag, som arbetar från sitt...
Danmark, Gentofte
...ADMIND erbjuder en rad olika program: Bokföringsprogrammet ADMIND-Office, som är ett lättillgängligt ekonomisystem. Bokföringsprogrammet är designat i en öppen IDE-miljö. Det innebär att systemet kommer med administrativa funktioner som; ett finansmodul, ett försäljningsmodul och ett inköpsmodul. ADMIND A/S skräddarsyr dessa lösningar till företagen. AMIND CARE - är en komplett lösning för frisörer...
Advokatbyrån med kontor i Białystok är en plats där vi framför allt värdesätter professionalism. Vi lägger stor vikt vid att hålla våra åtaganden i tid, eftersom vi förstår hur viktigt våra kunders tid är. Vi har stor juridisk kunskap samt gedigen erfarenhet, vilket ger resultat i vårt dagliga arbete. Vår advokatbyrå består av ett utmärkt team, där erfarna advokater utgör grunden. Inom det erbjudna rådgivningsområdet: ger vi råd, förbereder juridiska yttranden, bedömer dokument, representerar kunder i domstol och inför administrativa myndigheter, samt erbjuder helhetslösningar för företagare.
Italien, Carmignano Di Brenta
Munari Edizioni erbjuder en komplett redaktionell tjänst, både för ett fåtal kopior av ditt verk och för stora upplagor. Vi kan stödja er i alla faser av för- och efterutgivning, ge råd om textförberedelse, fram till tryck och distribution, och hantera alla administrativa uppgifter kopplade till publiceringen. Tryckningen sker i vår egen interna tryckeri, som använder den senaste teknologin för...
Frankrike, Cannes
... åtgärder Utbildning av assistent FINANSIELLA OCH JURIDISKA RÅD Företaget för domicil erbjuder många tjänster som administrativa råd En personlig juridisk och finansiell vägledning i alla ärenden som rör ditt företag Upprättande av tekniska och finansieringsdokument Finansiella och juridiska råd Fråga oss om råd Assistans till privatpersoner EN ASSISTANS TILL PRIVATPERSONER Dra nytta av 50% rabatt eller skatteavdrag Förberedelse av överföring av tillgångar Stöd vid arv Förvaltning av fastigheter och förmögenhetsförvaltning Stöd för återuppbyggnad av din karriär Kontorsarbete...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play