Tyskland, Saalfeld
... uppgradering (SFZ; MFZ; TFZ; TBM) - Maskinflyttningar - Korta svarstider för felsökning och reparationer - Teknologisk omvandling till andra komponenter - Underhållsavtal och inspektioner världen över för alla SAMAG-serier - På den säkra sidan med oss! - Reservdelsleveranser med kort varsel - Internationella servicepartners - Fjärrdiagnostik via Ethernet-gränssnitt - 24/7 Service desk - Anpassad service för din maskinpark - Utbildning och fortbildning av våra specialister – På plats eller direkt hos dig!
Portfölj (39)
Tyskland, Borstel-Hohenraden
...Service Desk-lösningen innehåller en mängd olika konfigurationsmöjligheter. EcholoN gör det möjligt att skapa, delegera, prioritera, följa upp, granska och hantera uppgifter, ärenden/tickets och förfrågningar av alla slag (programvarufel, projektuppgifter, ändringsförslag, förbättringar osv.). Därmed möjliggör EcholoN Service Desk en professionell, systematisk och effektiv hantering av fel, uppgifter och kvalitet.
Portfölj (10)
Nederländerna, Oldenzaal
...Systematiska transportalternativ till Tyskland är: Palltransport, Volymtransport, Längdtransport och Stadsleveranser. Pålitlig tillgång, korta kommunikationslinjer och tydlig återkoppling om statusen på din transportuppdrag. På Systematic kan vi enkelt kontaktas via telefon och online. Du kan alltid lita på uppdaterad information och stöd från vår EU Service Desk.
Portfölj (7)
Schweiz, Petit Lancy 1
...Att outsourca tjänster handlar framför allt om att lita på en partner. DCS tar över din verksamhet och ansvarar för att driva dina projekt: administration, sekreterartjänster, reception, växel, administrativ hantering, service desk, IT-leverantör… Du sparar tid, du får kontroll över dina kostnader, du når dina mål.
Portfölj (3)
Storbritannien, Sheffield
... DeeperThanBlue övervakar och optimerar vi proaktivt din molnplattform, istället för att bara kliva in när saker går fel. Vi utbildar ditt team så att de kan få ut det mesta av våra molnmigreringstjänster. Överlägsen Support Med ett dedikerat Customer Success Team tilldelat ditt konto säkerställer vi att du får de högsta möjliga SLA:erna i branschen. Vår dedikerade Service Desk är öppen dygnet...
Portfölj (6)
Tyskland, Kaiserslautern
...Vår service desk står tillgänglig för er när som helst Vi erbjuder er, inom ramen för ert serviceavtal, omfattande support under de överenskomna servicetiderna. Vårt mål är att ta hänsyn till era behov och säkerställa att era arbetsplatser alltid är i drift.
Portfölj (9)
... webbteknologi. I en användarstudie av techconsult utsågs programvaran till mästare i kategorin IT Service Desk. Användare av HEINZELMANN är många offentliga förvaltningar och organisationer samt medelstora företag, men även stora företag.
Portfölj (2)
Tyskland, Ottweiler
Belgien, Wingene
Easy Desk, Specialisten på kontorsmaterial och datortillbehör!!!! Hos oss hittar du verkligen allt för ditt skrivbord, kontor eller företag. Vi tar också hand om ditt handelstryck och dina tryckta gadgets till perfektion. EASY DESK står för en unik blandning av dynamik, kvalitet och service, allt till bästa pris. Vi är övertygade om att vi också kan erbjuda ditt företag ett mervärde. Vårt professionella team står till ditt förfogande. Med vänliga hälsningar Els, Leen, Charlotte, Annelies och Ann...
...innehållsmoderering, KYC, vänlig fordringsåtervinning - DOKUMENTBEHANDLING: Återtagning av arkiv och dokumentfond, indexering, digitalisering av dokument, bildbehandling, OCR-behandling, kvalitetsredigering, OLR-behandling - SERVICE DESK: Användarsupport, övervakning, hantering av IT-parker...
Tyskland, Nürnberg
...-/beställningsmottagning; Aktiv telefonförsäljning; Help Desk; Kapacitetsberoende outsourcing; Responshantering; Adresskvalificering; Nykundvärvning; Mötesbokning; Aktivering av gamla kunder; Fullständig outsourcing; Tidsberoende outsourcing; Front-office outsourcing; Uppgiftsorienterad outsourcing.
Frankrike, Le Mesnil Amelot
... är tillgängligt 24/7, kommer att ta hand om din förfrågan och vägleda dig till våra expertteam: Internationell transport, AOG-desk, Logistik & Lagring i hela Frankrike, Tull & kundsupport, Flygplanshandel, Industriell förpackning & farliga produkter (alla klasser). Vi säkerställer att reglerna följs och vi har alla nödvändiga tillstånd som gör att vi kan stödja dig med en av de listade tjänsterna. (24/7) - AOG-linje +33 978 377 264...
Frankrike, Aix En Provence
PYTHEAS erbjuder sina kunder världen över programvara för inventering, parkhantering och helpdesk. Vår programvara PYTHEAS Service Desk är modulär och erbjuder som standard hela ITIL-processerna såsom inventariehantering, parkhantering, incidenthantering, begärningshantering, tjänstekataloghantering, problemhantering, konfigurationshantering (CMDB) etc. Det är en enkel, robust lösning som drar...
Italien, San Martino Buon Albergo
E-time Srl arbetar med IT-konsultation och utveckling av programvara samt webbaserade och mobila applikationer. Företaget är verksamt i Italien med två kontor (Verona och Bari), och kärnverksamheten samt tjänsterna kretsar kring tre områden: - Ticketing - IT-tillgångshantering - IT-styrning Några av de produkter vi arbetar med: - OTRS (Ticketing- och service desk-plattform) - Docebo (e-learningplattform)...
... ut. ProactivaNET® Service Desk underlättar hanteringen av incidenter, förfrågningar, problem, förändringar och leveranser, och inkluderar standarder för god praxis som ITIL®/ISO 20000. Tillsammans med ProactivaNET® Administrering på distans utgör dessa tre en oumbärlig svit för optimering av alla IT-supporttjänster. 2) prosafety®: Ett proaktivt verktyg för hantering av arbetsmiljö. Denna applikation hjälper dig på vägen mot excellens inom arbetsmiljöhantering och att uppnå mål som "noll olyckor" och implementeringen av OHSAS 18000.
Belgien, Mont-Saint-Guibert
Vårt team av välutbildade och certifierade tekniker och ingenjörer arbetar tillsammans för att säkerställa att dina IT-behov tillgodoses. Våra tjänster inkluderar: Business Intelligence Service Desk Infrastruktur Hanterade tjänster Support för utrullning och migrering Webbplats skapande...
Italien, Lariano
...Gruppen Wish grundades 1995 som en "samling" av företag för design av informationssystem och marknadsföring av hårdvaru- och mjukvaruprodukter tack vare en insikt från italienska och maltesiska entreprenörer. Strukturen har växt genom åren och med den har även företagsmissionerna förändrats. Idag verkar Gruppen främst men inte uteslutande inom dessa områden - Supporttjänster, Service Desk...
Luxemburg, Esch-Sur-Alzette
Ubiclouder.com är specialisten på CRM med det bästa förhållandet mellan kvalitet och pris för handel, publicering och telekommunikation. Industrialiseringen av våra erfarenheter genom tillägg på Salesforce CRM, Desk, Service Cloud, Marketing Cloud, Pardot, Force.com gör det möjligt att öka kvaliteten och sänka dina kostnader för implementering och underhåll. Vi erbjuder flera avancerade tjänster såsom avduplicering av kunddatabaser, analys av orderboken för att förbättra försäljningen, och innovativa applikationer som sf-Radar, EU-Commerces, sf-Call, sf-Scan och många fler... Kontakta oss!
Italien, Napoli
... år, är styrkor i en grupp som är aktiv på sex platser (Neapel, Milano, Rom, Palermo, Catanzaro, Tirana), som arbetar på 25 språk dygnet runt och utför sina ITSM-, HELP DESK- och SERVICE DESK-tjänster över hela världen, i ett hundratal länder. Innovaways erbjudande är indelat i tre områden: IT Service Management, Information Technology och Business Process Outsourcing.
Polen, Radom
...Telemarketing, även kallat Call Center, gör det möjligt för företag att nå ut till kunder. En av funktionerna genom Telemarketing-tjänsten är kundtjänst, och allt fler företag använder denna samarbetsmodell. Inkasso fungerar utmärkt i kombination med telefonen, och allt oftare använder företag Service desk/HelpDesk, vilket underlättar försäljningsstöd, teknisk support och hantering av inkommande...
Polen, Wroclaw
VAD VI ERBJUDER Om du letar efter en pålitlig leverantör av färdiga möbler eller möbelkomponenter, är du på rätt plats. Vi levererar noggrant bearbetade möbelplattor eller färdiga möbler. Vi erbjuder fullt stöd från design till produktion, i enlighet med dina riktlinjer. Vi fokuserar på produktion av möbelkomponenter och färdiga kontorsmöbler. Vi erbjuder en komplett service: design, produktion...
Storbritannien, Orpington
Institut - Professionell, Aktiviteter för professionella organisationer...
Schweiz, Tägerwilen
SAP, SAP Managed Service, SAP Service Desk, SAP Cloud, HANA, ESKER, PMS,...
GMS grundades år 2004 och är specialiserat på att erbjuda högklassiga och skräddarsydda servicekoncept inom områdena ljud- och bildteknik, mediateknik och globala videokonferensnätverk. GMS erbjuder individuella service-desk-lösningar, on-site-support och koncept inom telepresence och unified communications. Med de höga kraven på global företagskommunikation fokuserar GMS på mediateknikstöd med...
Tyskland, München
... ledande, oberoende IT-lösningsleverantör inom områdena Desktop System Management, HelpDesk Management och IT Process Consulting världen över. Fokus för tjänsterna och lösningarna ligger inom områdena programvarudistribution, Help Desk Management, patch- och säkerhetshantering, tillgångshantering, förändringshantering, serverhantering och service level management.
Tyskland, Weiden i.d.OPf
...adresskvalificering; nykundvärvning; mötesbokning; aktivering av gamla kunder; fullständig outsourcing; dialer; B2B-programvara, onlinekataloger, portaler, community, Java, .Net, XML, mobila lösningar, servicehantering, hosting i eget datacenter. Fyll-service logistik med lagring, global frakt, inkasso, disposition, försäljning, marknadsföring eBusiness, Call Center, Logistik, Försäljning och Marknadsföring. Utveckling och drift av webbaserade lösningar. Utveckling och marknadsföring av mobilprogram. Servicelinjer, inbound, telemarketing, outbound, service CRM, servicekonsultation.
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play