Tyskland, Saalfeld
... uppgradering (SFZ; MFZ; TFZ; TBM) - Maskinflyttningar - Korta svarstider för felsökning och reparationer - Teknologisk omvandling till andra komponenter - Underhållsavtal och inspektioner världen över för alla SAMAG-serier - På den säkra sidan med oss! - Reservdelsleveranser med kort varsel - Internationella servicepartners - Fjärrdiagnostik via Ethernet-gränssnitt - 24/7 Service desk - Anpassad service för din maskinpark - Utbildning och fortbildning av våra specialister – På plats eller direkt hos dig!
Portfölj (39)
Tyskland, Borstel-Hohenraden
...Service Desk-lösningen innehåller en mängd olika konfigurationsmöjligheter. EcholoN gör det möjligt att skapa, delegera, prioritera, följa upp, granska och hantera uppgifter, ärenden/tickets och förfrågningar av alla slag (programvarufel, projektuppgifter, ändringsförslag, förbättringar osv.). Därmed möjliggör EcholoN Service Desk en professionell, systematisk och effektiv hantering av fel, uppgifter och kvalitet.
Portfölj (10)
Tyskland, Kaiserslautern
...Vår service desk står tillgänglig för er när som helst Vi erbjuder er, inom ramen för ert serviceavtal, omfattande support under de överenskomna servicetiderna. Vårt mål är att ta hänsyn till era behov och säkerställa att era arbetsplatser alltid är i drift.
Portfölj (9)
... webbteknologi. I en användarstudie av techconsult utsågs programvaran till mästare i kategorin IT Service Desk. Användare av HEINZELMANN är många offentliga förvaltningar och organisationer samt medelstora företag, men även stora företag.
Portfölj (2)
Tyskland, Ottweiler
Tyskland, Nürnberg
...-/beställningsmottagning; Aktiv telefonförsäljning; Help Desk; Kapacitetsberoende outsourcing; Responshantering; Adresskvalificering; Nykundvärvning; Mötesbokning; Aktivering av gamla kunder; Fullständig outsourcing; Tidsberoende outsourcing; Front-office outsourcing; Uppgiftsorienterad outsourcing.
GMS grundades år 2004 och är specialiserat på att erbjuda högklassiga och skräddarsydda servicekoncept inom områdena ljud- och bildteknik, mediateknik och globala videokonferensnätverk. GMS erbjuder individuella service-desk-lösningar, on-site-support och koncept inom telepresence och unified communications. Med de höga kraven på global företagskommunikation fokuserar GMS på mediateknikstöd med...
Tyskland, München
... ledande, oberoende IT-lösningsleverantör inom områdena Desktop System Management, HelpDesk Management och IT Process Consulting världen över. Fokus för tjänsterna och lösningarna ligger inom områdena programvarudistribution, Help Desk Management, patch- och säkerhetshantering, tillgångshantering, förändringshantering, serverhantering och service level management.
Tyskland, Weiden i.d.OPf
...adresskvalificering; nykundvärvning; mötesbokning; aktivering av gamla kunder; fullständig outsourcing; dialer; B2B-programvara, onlinekataloger, portaler, community, Java, .Net, XML, mobila lösningar, servicehantering, hosting i eget datacenter. Fyll-service logistik med lagring, global frakt, inkasso, disposition, försäljning, marknadsföring eBusiness, Call Center, Logistik, Försäljning och Marknadsföring. Utveckling och drift av webbaserade lösningar. Utveckling och marknadsföring av mobilprogram. Servicelinjer, inbound, telemarketing, outbound, service CRM, servicekonsultation.
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play