...Ljudisolering i callcenter är generellt en av de åtgärder som vidtas av callcenter. Eftersom röstkvaliteten hos personal som arbetar i callcenter i bullriga miljöer är viktig för kundnöjdhet och affärsprestanda. Ljudisolering innebär att förhindra ljud från att läcka inifrån och ut eller utifrån och in. Lämplig ljudisolering för callcenter säkerställer att anställda påverkas av utomhusljud så lite som möjligt medan de utför sina arbetsuppgifter.
Portfölj (86)
...Detta system föredras generellt i öppna kontor och callcenter. Det är mycket användbart för att skapa effektiva arbetsytor utan att dela ljuset i miljön. Det kan tillämpas i aluminium eller glas på begäran. För att minimera ljudet, som är det största problemet i flerarbetsområden, appliceras tygbeläggning på aluminiumpaneler och mycket bra resultat uppnås.
Portfölj (13)
Företaget grundades 1996 och har otaliga referenser inom produktion av kontorsmöbler och möbelinredning. Elsa Mobilyas personal består av en expertgrupp med erfarenhet inom kontorsmöbelbranschen. Tillverkningen av kontorsmöbler sker i alla steg i våra egna anläggningar och övervakas av vår expertpersonal.
Portfölj (3)
... träullisoleringen inte är flamsäker och att om den utsätts för brand brinner den till aska så att den bildar rök med minimal flamman effekt, bildar inga brinnande droppar och rinner inte. Celenit akustiska träullspaneler; dekorativt material som används i akustiska ljudisoleringsapplikationer, ljudisoleringsarbeten på väggar och tak. Det föredras också i akustiska miljöer som mötesrum, callcenter, konferensrum och till och med i mekaniska miljöer. Triangulär akustisk träpanel kan användas i kontor, mötesrum och andra platser för att förbättra kvaliteten på affärsmiljön.
Portfölj (43)
Turkiet, Atasehir
... utbildningsinstitutioner, kommuner, sjukhus, butiker och callcenter, med 70 % lägre energiförbrukning, upp till 90 % utrymmesbesparing och tyst drift. Mini PC-serien syftar till att kombinera hög prestanda med kompakt design i affärshantering.
Portfölj (4)
Turkiet, Antalya
...merchandise-byrå, scenkostymer för evenemang, distribution av reklammaterial, försäljningsställen, import-export-agenter, handel, e-handel, dropshipping, fotografi, videografi, virtuell-förstärkt verklighet, telemarketing, callcenter, mobilmarknadsföring, marknadsundersökningar, försäljningsfrämjande, kampanjer, konsultverksamhet.
Turkiet, Istanbul
... entreprenörer och kreativa proffs. Här på Open Up Call är det vårt jobb att stödja er kreativitet och ert samarbete, där ni har friheten att utveckla era idéer och arbeta som ni önskar. Vi finns här för er med våra tjänster inom virtuella kontor, färdiga kontor, mötesrum och callcenter.
... en 380 ml flaska som kan fyllas på flera gånger från vår 5-10 liters dunk. Vår dispenser i rostfritt stål med underbordsflaska kan användas med engångsflaska eller fyllas på från toppen. Dessutom har vi en automat för försäljning av kvinnliga hygienprodukter som kan installeras i damtoaletter på hotell, skolor, sjukhus, fabriker, callcenter och andra offentliga toaletter. Denna automat...
Turkiet, Adana
...c4b Service erbjuder sina kunder förmedlings- samt callcenter-tjänster med stöd i utvecklingen av projekt-nätverk inom olika branscher. Inom ramen för detta hanteras olika projekt både i det egna företaget och hos utvalda partners. Dessutom tar vi hand om alla gränssnittsfunktioner för förmedlingar samt hela projektstyrningen och är den centrala kontaktpunkten för frågor kring backoffice och e-postkorrespondens. "Tjänst" på ett annat sätt. Ägs av ägare och med platta hierarkier och ett gott öga för framtiden.
Turkiet, Istanbul
I början kan du kontakta oss via Parcup, en webbplats som erbjuder tjänster inom produktion av papperskoppar, för att få stöd med produktion och försäljning av papperskoppar, eller så kan du enkelt nå oss via vårt callcenter. Vår produktion av papperskoppar utvecklas och designas enligt våra kunders önskemål, och vi är alltid glada att kunna hjälpa dig för att kunna erbjuda den bästa kvaliteten. Vi erbjuder även tjänster med trycklösningar och skapar professionella lösningar. För mer information, vänligen kontakta oss nu.
... genom de callcenter vi har etablerat, under våra arbetstider. Om ni vill dra nytta av de otaliga fördelarna med Urla Beko Services, kan ni kontakta vårt callcenter så snart som möjligt. Vi på Urla Beko Teknisk Service ser fram emot att ta emot era samtal med glädje.
Turkiet, Bahçelievler
Metro Telekom erbjuder Karel centraltjänster i alla distrikt i Istanbul. Den viktigaste princip vi har är att snabbt åtgärda de problem som våra kunder har med kommunikations- och informationsutrustning. Med 15 års erfarenhet och kunskap strävar vi efter att erbjuda hållbara och unika lösningar. Det räcker att ringa vårt callcenter för reparation eller installation av en ny central. Beroende på den åtgärd som krävs kommer vårt välutrustade Karel Service-team att vara på plats hos ert företag så snart som möjligt.
Ümraniye Baymak 0216 639 14 24 Baymak Ümraniye Service Som Ümraniye Baymak-service är vi specialiserade på att erbjuda exceptionell komfort med Baymak-märkta värmepumpar. Vårt expertteam erbjuder otroliga fördelar när det gäller reservdelar och reparationer. Ta del av vår höstunderhållskampanj för Baymak-kombinerade värmepumpar i Ümraniye. Du kan få teknisk support dygnet runt via vårt callcenter...
Turkiet, Uskudar/Istanbul
... skräddarsys för att passa dina affärs- eller individuella behov. Oavsett vart du vill åka, allt du behöver göra för att få en upphämtning till/från flygplatsen är att gå till vår webbplats, ringa oss eller mejla oss. Vi erbjuder ett fullständigt utbud av transportalternativ: • Privata skåpbilar • Sedanbilar Hur fungerar Flygplatstransfer-Istanbul? Vi accepterar bokningar för flygplatstransport via webbplatsen och/eller callcenter. Efter varje bokning utfärdas vouchers som inkluderar företagets namn och all nödvändig information angående transfern.
Turkiet, Izmir
... av avancerade callcenter, erbjuda teknisk support på 22 platser i Izmir. Vårt team, som kan garantera samma dags service under veckodagar, ser alltid fram emot att ta emot tekniska supportförfrågningar från våra värdefulla kunder.
... marknader. VODATECH:s syn på "callcenter" är inte en ensidig kommunikation, utan en lösning där interaktionen med företagets slutanvändare och affärspartners hanteras. VODATECH:s callcenter, belägna på olika platser och som körs på en flerplatsstruktur, är utformade för att ge företagskunder "driftstid, kontinuitet, säkerhet och flexibilitet". Dess programvarubaserade infrastruktur hanterar SMS, e-post, fax och webbchatttrafik lika enkelt som telefontrafik. Företaget har ISO9001-certifikat för kvalitetsledningssystem och ISO27001-certifikat för informationssäkerhetsledningssystem.
... satellitöverföring, oavbruten el och vatten. 24/7 professionell högsäkerhetstjänst, 24-timmars övervakningskamerasystem, brandlarm och brandsläckningssystem. Reception, postdistributionstjänst, växel- och callcenter-tjänster.

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play