... leverantör av kvalitetsprodukter, har därför kompetent, personlig service före och efter köpet en hög prioritet. Vid varje tillfälle står vi till kundernas förfogande, istället för ett anonymt call-center, som personlig kontaktperson. Med fackkompetens och erfarenhet svarar vi på förfrågningar och uppgifter, partnerskapsinriktat och målinriktat.
Portfölj (9)
Tyskland, Weinheim
... Omsorg från första telefonsamtalet Fiege electronic står för 25 års gedigen kunskap och konsekvent produktutveckling inom hettkanalreglering. Vad skiljer oss från konkurrenterna? Genom vår förbindelse, pålitlighet och korta svarstider på er förfrågan. För kundvård tar vi mycket personligt. Även om vår tekniska blick alltid är riktad mot framtiden – här förblir vi gärna "old school": Telefonköer och call center-robotar är ett främmande begrepp för oss. Ni pratar alltid personligen med en kompetent rådgivare.
Portfölj (10)
Tyskland, Lüdenscheid
... * betalar våra anställda rättvist, eftersom endast motiverade människor utför ordentligt arbete! * utbildar, så att våra barn har en framtid! * betalar ärligt våra skatter, så att det gemensamma samhället också kan finansieras. * har inget CALL Center, utan motiverade anställda som snabbt besvarar era frågor! * behandlar våra leverantörer rättvist, eftersom man tillsammans uppnår mer! * arbetar enligt principerna för hederliga köpmän, eftersom vi är övertygade om det! * hjälper er!
Portfölj (3)
Tyskland, Erlangen
...-/Beställningsmottagning; Aktiv telefonförsäljning; Help Desk; Klagomålshantering; Responsbearbetning; Adresskvalificering; Nykundvärvning; Mötesbokning; Aktivering av gamla kunder; E-posthantering; Fax-tjänster; Lead-hantering; Återvinning av avhoppade kunder; Kundutveckling. Defacto call center GmbH är specialist på utformning av call center-tjänster. Den modernaste tekniska utrustningen, noggrant personalrekrytering samt optimala processer gör defacto till kvalitetsledare i Tyskland för komplexa call center-projekt.
Telekommunikationstjänster, Utgående, Ingående, Telefonförsäljning, Försäljning, Call Center-tjänster, Helpdesk, Kundservice, Affärsprocesshantering. Tjänsterna inom kundservice omfattar dialogorienterade medier som telefon, e-post och internet. cca24 är en modern outsourcing-leverantör som erbjuder skräddarsydda helhetslösningar för uppdragsgivare och kunder - inklusive kompletta processkedjor. Detta inkluderar aktiviteter som kundrådgivning, backoffice, kundåtervinning och styrning av försäljningsuppgifter.
Call Center-tjänst; Kundtjänstcenter-tjänst; Adresskvalificering; Ordermottagning; Beställningsmottagning; Tidsbokning; Klienthantering; Korrespondensservice; Brevtjänster; Programvaruutveckling; IT-support; Användarsupport; Försäkringstjänst; Dokumentdigitalisering; Outsourcing, skräddarsydd programvaruutveckling under Windows, databasystemutveckling, 24-timmars Call Center, turistinformation via telefon och skriftligt...
...IP-Telefonanläggningar * Unified Messaging och Videokonferens * Call Center * DECT Telefoni * Analog-ISDN-System * Nätverk * Inter-/Intranät-anslutning Som både erfarna och långvarigt etablerade specialister inom affärskommunikation för stora företag, medelstora företag och hantverk, marknadsför vi professionella lösningar för en kraftfull företagskommunikation. Vi följer och stödjer er med omfattande och individuell rådgivning i jakten på den ideala kommunikationslösningen för ert företag.
Tyskland, München
...Heta linjen/Servicetelefon; Order-/Beställningsmottagning; Hjälpdesk; Kapacitetsberoende outsourcing; Call-center mjukvara; Fullständig outsourcing; Tidsberoende outsourcing; Ordermottagning inom Tyskland; ACD-anläggning; E-postanslutning; Internet-återuppringningsknapp; IVR...
...Heta linjen/Servicetelefon; Order-/Beställningsmottagning; Aktiv telefonförsäljning; Hjälpdesk; Kapacitetsberoende outsourcing; Ordermottagning i närområdet; Ordermottagning inom Bayern; Internet-telefoni; Faxanslutning; Call-center programvara; Klienthantering; Responsbearbetning; Adresskvalificering; Nykundvärvning; Tidsbokning; Aktivering av gamla kunder; ACD-anläggning; Dialer;...
...Hotline/Servicetelefon; Order-/Beställningsmottagning; Aktiv telefonförsäljning; Hjälpdesk; Kapacitetsberoende outsourcing; Faxanslutning; Callcenterprogramvara; Klagomålshantering; Responsbearbetning; Ordermottagning världen över; Adresskvalificering; Nykundvärvning; Mötesbokning; Aktivering av gamla kunder; Fullständig outsourcing; Tidsberoende outsourcing; Front-office outsourcing;... Leadgenerering; Telemarketing; Telesales; Inbound; Outbound; Callcenter; Call-Center; Konsultation; Rådgivning; Utbildning; Försäljning;...
Tyskland, Germering
ERP; Varuförvaltning; CRM; Programvaruutveckling; Programvarufabrik; Orderhantering; Materialhantering; Onlinebutik; WebShop; Användarstöd; Call Center-programvara; Konsulttjänster och lösningar; Windows; Programvara för marknadsföring, försäljning; Affärsprocessoptimering; Ekonomi- och redovisning; Programvara för tillverkning, produktionsstyrning; Programvara för grossist- och detaljhandel...
Tyskland, Schöllnach
... CTI-lösningar. Fokus ligger på områdena call-center, unified messaging och VoIP-lösningar baserade på Avaya Communication Managers. Vi ser oss främst som en tjänsteleverantör, från rådgivning och konceptutveckling till implementering med projektledning. Högt kvalificerade supportingenjörer utgör grunden för vår egen tekniska helpdesk.
Tyskland, Weiden i.d.OPf
...adresskvalificering; nykundvärvning; mötesbokning; aktivering av gamla kunder; fullständig outsourcing; dialer; B2B-programvara, onlinekataloger, portaler, community, Java, .Net, XML, mobila lösningar, servicehantering, hosting i eget datacenter. Fyll-service logistik med lagring, global frakt, inkasso, disposition, försäljning, marknadsföring eBusiness, Call Center, Logistik, Försäljning och Marknadsföring. Utveckling och drift av webbaserade lösningar. Utveckling och marknadsföring av mobilprogram. Servicelinjer, inbound, telemarketing, outbound, service CRM, servicekonsultation.
...Strategisk outsourcing-partner för:, Investeringsdepotförvaltning, Fondredovisning, IT-tjänster, Utdata/DMS-tjänster, Böteshantering, Call Center Hos GETAF hittar du absolut branschförståelse och kompetenta kontaktpersoner med decennier av erfarenhet för depotförvaltning och andra administrativa kärnelement i din värdekedja, såsom fond-/värdepappers- och finansredovisning eller call center.
Tyskland, Ismaning
Showplanning; Teleshopping; Aktivt Data Warehouse; Provisionering; Business Intelligence; Call Center; Programvaruutveckling; Systemanalyser och -engineering; Konsulttjänster och lösningar; Webb-baserade applikationer; Datakonvertering och -bearbetning; Application Service Providers; Datawarehouse-utvecklingar; Webb-utveckling; Datacenter; Databaser och informationssystem; Verktyg för ITIL...
Populära länder för denna sökterm

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play