Ukraina, Lwów
Voiptime Cloud är en tillverkare av programvara för callcenter med över 9 års erfarenhet inom telekommunikation och skapande av callcenter. Vi implementerar framgångsrikt vår callcenterprogramvara för olika branscher och typer av kunder (BPO, bank och försäkring, logistik, försäkringar, e-handel, tillverkning, försäljning och telemarketing, etc.). Få större insyn och kontroll över det fjärrarbete som ditt callcenter och supportteam utför med Voiptime Cloud!
Storbritannien, Crook
... inkluderar kontor, sjukhus, kontrollrum, callcenter, betalvägar för användning i bodar (TollMaster), laboratorier, teatrar, universitet, statliga avdelningar, offshore-plattformar och faktiskt var som helst där hållning, komfort, praktisk användning och kvalitet är viktiga. Vi levererar över hela Storbritannien, Irland, Europa och vi är glada att ge offert för export av våra stolar världen över.
Frankrike, Bordeaux
HANDICALL är ett företag specialiserat på kommunikation och har positionerat sig som nummer 1 bland anpassade callcenter. HANDICALL arbetar via telefon: prospektering, undersökningar, kundtjänst,... via e-post och back office. HANDICALL möjliggör också, tack vare sin sociala policy, yrkesmässig integration för personer med funktionsnedsättning.
Storbritannien, Newport
...Acorn har ett omfattande nätverk av kontor och specialistavdelningar över hela Storbritannien, vilket gör Acorn till en av de största rekryterings- och utbildningsleverantörerna i Storbritannien och Wale's ledande byrå. Acorn erbjuder rekrytering och karriärval inom följande branscher; ledarskap och management, sjukvård och hälsovård, bygg, teknik och ingenjörsvetenskap, hanterade tjänster, catering och evenemang, callcenter, kontraktsförvaltning. Acorns stödfunktioner: Ekonomi, Lön, Personalavdelning, Marknadsföring och Kommunikation, Informationsteknologi.
Tyskland, Nürnberg
...telefonsekretariat och ditt callcenter - snabbt - professionellt - superprisvärt. Din personliga samtalsmottagning med telefonsekretariat - rikstäckande & superprisvärt: Callcenter, virtuellt kontor, sekreterartjänst, telefonservice med TELEFONHELDEN - inga problem med virtuella sekreterare och kvalificerade sekreterartjänster!
Storbritannien, London
Globe Call Centre är ett av de främsta outsourcingsföretagen för callcenter när det gäller att outsourca dina inkommande samtal.
Spanien, Fuengirola
Vi är Softevolution.es En heltäckande personalbyrå, specialiserad på kundanskaffning, försäljning via Internet, webbdesign och utveckling, mobilapplikationer, callcenter, strategiska partnerskap och mycket mer. Vi har stor erfarenhet och kunder med resultat, vi vet hur man gör det som krävs för att maximera din verksamhet på Internet, vi har utmärkta resurser och verktyg som gör att vi kan sticka...
Belgien, Asse
Selectair är ett samarbetsavtal mellan oberoende, självständiga rese rådgivare. Oberoende Inte knutna till researrangörer, hotellkedjor eller flygbolag och därmed i stånd att ge oberoende och objektiv rese rådgivning i kundens intresse. Självständig Vi är självständiga företagare som alla bryr sig om sitt yrke och alltid är lätta att nå. Inga callcenter med telefonsvarare eller 0900-nummer...
Turkiet, Bahçelievler
Metro Telekom erbjuder Karel centraltjänster i alla distrikt i Istanbul. Den viktigaste princip vi har är att snabbt åtgärda de problem som våra kunder har med kommunikations- och informationsutrustning. Med 15 års erfarenhet och kunskap strävar vi efter att erbjuda hållbara och unika lösningar. Det räcker att ringa vårt callcenter för reparation eller installation av en ny central. Beroende på den åtgärd som krävs kommer vårt välutrustade Karel Service-team att vara på plats hos ert företag så snart som möjligt.
Luxemburg, Petange
LDL Connect erbjuder en förstklassig callcenter-tjänst, skräddarsydd och modulär, vilket gör den anpassad för att möta alla dina behov inom extern reception och extern försäljning. Vårt erbjudande riktar sig både till stora företag, små och medelstora företag, samt till yrkesverksamma inom vård och medicin. LDL Connect: ett utbud av tele-tjänster anpassade efter dina behov inom mottagning av samtal (inbound) och utgående samtal (outbound-telemarketing).
Storbritannien, Derby
... en uppgradering av ett befintligt affärstelefonsystem, har Juno svaren. Från enskilda företagare till flerplatsföretag, kontorsflyttningar till högvolym callcenter, kommer Juno att skräddarsy en lösning för dig. På Juno brinner vi för kommunikation och hur det kan hjälpa företagare att förbättra produktivitet, lönsamhet och självklart effektivitet.
... Neuenhagen nära Berlin för att kunna täcka den mellersta och norra delen av landet mer kostnadseffektivt genom fältverksamhet. På 360 m² moderna kontorsytor har vi en optimal arbetsmiljö. Med ett eget callcenter och en rikstäckande fältverksamhet är företaget Bosch idag ett välorganiserat medelstort och oberoende inkassoföretag som ser optimistiskt på framtiden.
Nederländerna, Alphen Aan Den Rijn
Stort sannolikhet att ditt företag betalar för mycket för telekom och internet. Och vad får ni för det? Dagar av väntetider, tröga callcenter och opersonlig service. Känns det igen? Då är det dags för MaxiTEL. I över tio år har MaxiTEL gjort det möjligt för företag att spara stort och samtidigt dra nytta av snabb, personlig och pålitlig service. Att tänka med och flexibilitet är viktigt för oss...
Spanien, Madrid
... flerspråkigt team (modersmål italienska, spanska, engelska) som är högkvalificerat och passionerat engagerat i framgången för våra kommersiella kampanjer. Några av våra tjänster: inbound – outbound callcenter, telemarketing, telesales, kundservice, orderhantering, cross-selling, eftermarknadsstöd, kvalitetsundersökningar, inkasso, etc. Vi producerar inte bara enkla callcentertjänster utan bygger CRM-strategier som är i linje med våra kundpartners vision. Kontakta oss på - jointventure@rstelemarketing.com - så kommer vår försäljningsansvarige att kontakta dig.
Spanien, Matarò
Telemarketinglistor för callcenter, privata och företags fasta eller mobila telefoner som är 100 % aktiva, riktade mot energi, telekommunikation, solenergi, med över 15 profiler.
Tyskland, Nürnberg
Ophono är telefonitjänsten med fast pris för ditt företag! Letar du efter telefonsekretariat, kontorstjänster eller callcenter? Ta en titt på våra innovativa fastpristariffer! Vi svarar på telefonen enligt dina önskemål - professionellt och engagerat. Öka din tillgänglighet, avlasta dina anställda och fokusera på din kärnverksamhet. Med Ophono kan du vidarebefordra dina samtal till...
Belgien, Bruxelles
... optimering av kundtjänst, tillhandahållande av specifik teknik för callcenter, telemarketingkampanjer för att vinna nya prospekt, lösningar för total eller delvis outsourcing, homeshoring (arbete hemifrån), samt specialiserad utbildning för agenter och övervakare inom kontaktcenter.
Belgien, Bruxelles
Dimension Data, en filial av NTT-gruppen, är en internationell integratör av tjänster och IT-lösningar inom områdena nätverk, röst- och videokonvergens, säkerhet, molnlösningar, datacenter och callcenter. Dimension Data bygger på strategiska och privilegierade relationer med de ledande globala IT-teknologiföretagen, såsom Cisco, NetApp, Genesys, Check Point, Blue Coat, Avaya, VMWare, Microsoft, Riverbed, Tandberg, Nice, F5, Riverbed och EMC².
... definitivt påverkas negativt. Sättet som Oikoiatrik fungerar på är enkelt: Vid behov av läkare hemma ringer du från mobil eller fast telefon till Oikoiatriks callcenter, 210 220 3 222, där koordineringscentret registrerar symptomen för det aktuella fallet, kan ge dig några första råd om det behövs och sedan föreslå den lämpliga specialiteten för din situation. Inom kort kommer en läkare från Oikoiatrik att...
Ümraniye Baymak 0216 639 14 24 Baymak Ümraniye Service Som Ümraniye Baymak-service är vi specialiserade på att erbjuda exceptionell komfort med Baymak-märkta värmepumpar. Vårt expertteam erbjuder otroliga fördelar när det gäller reservdelar och reparationer. Ta del av vår höstunderhållskampanj för Baymak-kombinerade värmepumpar i Ümraniye. Du kan få teknisk support dygnet runt via vårt callcenter...
Österrike, Vienna
4Service Group - ett internationellt forskningsföretag och den ledande leverantören av mätning av servicekvalitet inom olika branscher, kundlojalitet och tillfredsställelse, samt en av de mest dynamiska och innovativa byråerna för Mystery Shopping i Europa och Centralasien. Nätverks täckning - 52 länder, 29 språk, 200000+ mystery shoppers. Huvudområden - Mystery shopping (Mystery shopper), marknadsundersökningar, konsultverksamhet, callcenter, intervjuer och enkäter, arbete med rykte och mycket mer. Grundat 2001, har företaget nu över 200 heltidsanställda med huvudkontor i Wien, Österrike.
Spanien, Irun
...Vi är ett Callcenter som erbjuder kvalitetsservice, drivet av professionella experter inom telemarketing och tjänsteförsäljning. Vår strategi är att leverera kvalitetsarbete, skräddarsytt och enligt dina önskemål, samt en service anpassad till kraven i din bransch och självklart dina kunder/prospekts. Vårt mål: Att nå dina mål! Vi är medvetna om vårt ansvar och därför anser vi att transparens är...
Nederländerna, Groningen
... kontoret"-känsla. Vi är entusiastiska, självständiga och pragmatiska. Vi tar ansvar och initiativ. DIY skulle vi kunna ha uppfunnit. Vi är vänliga, effektiva och snabba, och vi har roligt tillsammans både på och utanför arbetstid. Det som framför allt gör oss annorlunda är att vi tycker att uthyrning kan bli bättre och måste bli det! Vi arbetar från vårt huvudkontor i Groningen och från vår andra anläggning i Aalsmeer. Våra branscher? Administration, Callcenter, Restaurang, Produktion & logistik och Städning. Främst i Groningen, Friesland, Drenthe och Amsterdam. Men också i resten av Nederländerna.
Storbritannien, Manchester
... effektivt genom att bara använda en plattform. Primo Dialler har tillhandahållit branschledande hostade dialer-lösningar sedan 2015. Under denna tid har vi utvecklat en helt integrerad och enkel att använda callcenter-lösning som har placerat oss i framkant av prediktiv uppringningsteknik. Vårt uppdrag är enkelt: att skapa den ideala hostade dialer-lösningen för ditt företag och erbjuda dig de mest...
Belgien, Bruxelles
DIRECT CALL - Silex Marketing s.a. är ett företag som bygger upp affärsutvecklingen för små och medelstora företag (SME). Deras callcenter tar, bland annat, hand om den mest otacksamma delen av den kommersiella processen: att boka prospekteringsmöten. På samma sätt som tillverknings- eller administrativa processer har optimerats, syftar de till att strukturera prospekteringsprocessen för företag...
Storbritannien, Sutton Coldfield
Fullservice kontaktcenter i Birmingham-staden Sutton Coldfield, som erbjuder callcenter-tjänster från telefonbesvarande till helt outsourcade kundtjänstlösningar. Tillsammans med vår teknologidivision, mplsystems, har vi blivit Storbritanniens ledande leverantör av kontaktcenterlösningar och outsourcade tjänster samt konsulttjänster. Vi befinner oss i en unik position med vår intelligentContact-teknologi som används i våra kontaktcenter och hos våra kunder, både i Storbritannien och internationellt.
Belgien, Genk
... personlig approach. Inget callcenter som pratar med dig, dina samtalspartners är ägarna av Link företagsgåvor. 2. Vi tänker med dig. Med en liten förklaring om evenemanget som du ska organisera letar vi efter den gåva som passar utmärkt. 3. Vi söker ständigt efter originella gåvor som kan tillföra värde till din aktivitet. 4. Vi har en no-nonsense mentalitet.
DÄRFÖR VÄLJA OSS - Med vår expertis inom rostfritt stål erbjuder vi mer. Söker du rådgivning, även när det gäller det material du behöver? Vi erbjuder möjliga anskaffningsalternativ, även för dina speciella krav. Önskar du en personlig kontaktperson? Våra experter finns direkt tillgängliga för dig. För övrigt har vi varit ett beprövat team i många år - utan callcenter och köer. Hittar du inte ett...
Belgien, Groot-Bijgaarden
... stolar, mötesbord, datortabeller, ledningsmöbler, förvaringsskåp, arkivskåp, klädhängare, ... Vi riktar oss till banker, multinationella företag, ambassader, fria yrken och privata företag. Även om vi har erfarenhet långt utanför Europas gränser, ligger en stor del av vår kundkrets i Vlaams-Brabant och Bryssel. Tveka inte att kontakta oss för mer information eller besök vår utställning! Utöver kontorsmöbler och kontorsinredning kan du hos All Office Concept få hjälp med den totala inredningen av ditt kontor, restaurang eller callcenter.
Storbritannien, Sunbury-On-Thames
... Group levererar den hjälpen, genom att samarbeta med en noggrant utvald panel av ledande brittiska försäkringsbolag för att erbjuda bra värde på policys som andra mäklare inte kan. Brittisk expertis Vi förstår att kunder föredrar att prata med inhemska experter, så vi investerar kraftigt i utbildning och utveckling av mer än 200 anställda på vårt brittiska callcenter. Du kommer att få den bästa...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play