Belgien, Sint-Stevens-Woluwe
...Vårt callcenter kommer att vägleda er i alla typer av handelsprojekt. Genom att använda våra tjänster kan ni maximera och vidareutveckla er försäljningspotential till 100%. Vi tillhandahåller telefonspecialister med erfarenhet av olika typer av kommersiella samtal: bokning av möten, telefonförsäljning, kundbevarande, återvinning av kunder, reaktivering av kunder/prospekts, uppdatering och...
Storbritannien, Manchester
Den Hostade Uppringaren Från Ett Prisutdelat Team På Primo Dialler tror vi inte på det vanliga. Vi gillar att gå det där lilla extra och designa våra hostade uppringarlösningar för att vara de bästa. Vår säkra plattform används av tusentals användare världen över. Öka dina konverteringar med upp till 300% idag med vår funktionella hostade uppringare utan bindningstid. Vårt mål är att utveckla en långsiktig relation med dig och ge dig den expertis du behöver för att få ditt callcenter att fungera på sin optimala nivå.
...-förebyggande, churn-återvinning, undvikande av uppsägningar, återvinning av uppsägningar + CRM, kundrelationshantering + Abonnentkundservice, inbound-callcenter, inbound-e-posthantering + Optimering av kundens täckningsbidrag genom merförsäljning och korsförsäljning + Genomförande av upphandlingar för callcenter-tjänster, CRM-tjänster och försäljningstjänster + Rådgivning vid sökandet efter den optimala...
Tyskland, Zoetermeer
Tidsregistrering, semesterplanering, personalhantering - Enkelt, intuitivt och överskådligt. Testa nu gratis och utan förpliktelser i 14 dagar. ShiftBase är en molnbaserad programvara. Anställda kan logga in efter registrering och se sina egna personaluppgifter. Programvaran passar för många branscher, såsom detaljhandel, spedition, transport och relaterad logistik, callcenter, restaurang och...
Belgien, Bruxelles
Damovo Belgien är ett globalt tjänsteföretag specialiserat på företagskommunikation. Företagets geografiska räckvidd omfattar även Luxemburg och Nordafrika. Genom sina tjänster inom rådgivning, design, integration och drift erbjuder Damovo avancerade professionella lösningar inom följande områden: datanätverk och konvergens, enhetlig kommunikation, callcenter samt CRM-applikationer och IP-videoövervakning. Damovos lösningserbjudande samlar de bästa teknologierna från de största globala leverantörerna: Aastra, Cisco Systems, HP, Microsoft och Mitel Networks.
Frankrike, Vron
... inom: - Försäljning, automatisera försäljningsstyrkan (kund- och prospektfiler, uppföljning etc.) - Marknadsföring, hantera personlig marknadsföring (försäljningshistorik, segmentering och målgrupp, marknadsföringskampanjer etc.) - Kundservice, organisera kundsupport (kundrelationer, callcenter, uppföljning av kundfeedback etc.) - E-handel, uppmuntra korsförsäljning - Statistik och beslutsfattande En samlad erfarenhet på över 20 år inom CRM-expertis, Business Intelligence (BI), E-handel. Redo att få stöd för en ny digital upplevelse! Kontakta oss!
Spanien, Alicante
Med över 15 års erfarenhet av att utveckla verksamheter uteslutande på internet, har IBERMEGA idag aktiva kunder i nästan alla länder i världen. Ett stort team av webmasters, supporttekniker, operatörer och ljud- och videoredigerare, översättare, modeller, journalister, callcenter, community managers, advokater, gör det möjligt för ditt företag att snabbt och effektivt sticka ut på internet...
Portfölj (4)
Tyskland, Meckenheim
Internationellt inriktad callcenter-tjänst från Kreuzer, som är navet för alla försäljningsrelaterade och kundrelaterade processer. Från klassiska telefonmarknadsföringskampanjer för att vinna nya kunder till komplexa callcenter-outsourcinglösningar.
Pro Business Communication Services är ett outsourcingföretag med mer än 10 års erfarenhet, beläget i Bukarest, Rumänien. Med fokus på en god relation mellan uppdragsgivaren och våra medarbetare samt behärskning av olika främmande språk, kan vi vara den idealiska partnern för dig! Vi är specialiserade på: • Kundsupport (telefon, e-post, chatt) • Datainmatning och berikning • Callcenter • Onlineinnehållsmoderering (text, bilder, video) • Sociala medier • Onlineforskning...
Belgien, Liege
Callcenter: ett callcenter specialiserat på att ta emot telefonsamtal i över 30 år. Captel hanterar samtal för nästan 500 kunder: företag, små och medelstora företag, yrkesverksamma. Ny sektor: Telemarketing, utgående samtal: bokning av möten för säljare, etc.
Belgien, Wemmel
... installerade hos kunden och system och lösningar för distansarbete. Behöver du en expert inom telekommunikation som erbjuder skräddarsydda lösningar för callcenter, distansarbete, Call Centers? Kontakta specialisterna på Vocalcom! Vi implementerar de system du behöver.
Frankrike, Paris
Tersea arbetar med rådgivning inom management och organisation, med fokus på sina tre verksamhetsområden som kan delegeras (Front Office, Back Office och IT). Vi stödjer våra kunder inom följande områden: revisioner, förbättring av prestanda, optimering av processer, implementering av dedikerade verktyg. Tersea erbjuder utbildningsmoduler inriktade på kundrelationer. Med stöd av kontinuerlig erfarenhet via våra callcenter och baserat på nära, individualiserad coaching, är våra utbildningar inriktade på det operativa, pragmatism och uppnåendet av konkreta resultat.
Tyskland, Schwäbisch Hall
Företaget Sommerwerk Cloud är ett virtuellt kontaktcenter. Det löser begränsningarna hos ett traditionellt callcenter med en ny strategi: Högsta täckning av samtalsvolymen genom en kortsiktigt skalbar medarbetarpool samt bättre kundservice och försäljningssiffror genom högkvalificerade, globalt verksamma medarbetare. På så sätt erbjuder det Schwäbisch Haller företaget kapacitetsoptimerade...
Tyskland, Bad Sassendorf
...Vår affärsmodell Verksamhetsområden för Terrasolar AG – Media Factory 24: •Strategisk rådgivning om marknadsförings- och reklamkoncept •On Demand tryck av enskilda exemplar (unikat) och små upplagor •Medieproduktion (böcker, manualer, DVD/CD,…) i motsats till rena pappersdokument (transaktionstryck, brevtryck) •Utökade efterfrågeaffärstjänster (callcenter, logistik, ekonomi,…) Fulfillment Mer än...
Frankrike, Cournonsec
Företaget FHONE, beläget nära Montpellier, är ett callcenter specialiserat på: - outsourcing av kundrelationer - extern sekreterartjänst - fjärrhantering av inkommande samtal - telemarketing Vårt yrke är kundrelationer. Att erbjuda er en enkel, kostnadseffektiv och problemfri lösning, det är vår ambition. Har ni ett stort antal samtal att hantera varje dag, men inte råd med en...
Tyskland, Bad Homburg
... • Innovativa POS-kampanjer • Varumärkesupplevelser för anställda, handel eller slutkonsumenter • Inbound / Outbound callcenter. Det spelar ingen roll hur stor eller liten aktionen är. Vi hjälper dig att öka dina försäljningssiffror. Utnyttja vår erfarenhet och våra kunskaper, effektiviteten i våra koncept och öka därmed din prestation. CPM-gruppens mission är därför "INSIGHT-INFLUENCE-SALES".
Grekland, Thessaloniki
Vårt företag, baserat i Thessaloniki, specialiserar sig på försäljning av teknikprodukter, elektroniska och elektriska intressen. Med välutbildade säljare, ett callcenter och försäljningsställen (ideapoint) strävar vi efter att ge våra kunder den bästa servicen. Den kontinuerliga marknadsundersökningen och vår höga nivå av expertis gör att vi kan skapa det system som du önskar, helt anpassat...
Turkiet, Uskudar/Istanbul
... skräddarsys för att passa dina affärs- eller individuella behov. Oavsett vart du vill åka, allt du behöver göra för att få en upphämtning till/från flygplatsen är att gå till vår webbplats, ringa oss eller mejla oss. Vi erbjuder ett fullständigt utbud av transportalternativ: • Privata skåpbilar • Sedanbilar Hur fungerar Flygplatstransfer-Istanbul? Vi accepterar bokningar för flygplatstransport via webbplatsen och/eller callcenter. Efter varje bokning utfärdas vouchers som inkluderar företagets namn och all nödvändig information angående transfern.
Tyskland, München
Är du tillgänglig, når du dina kunder? authensis har den tekniska lösningen. Oavsett hårdvaruplattformar optimerar authensis ACHAT effektiviteten i kommunikationen via telefon, internet, e-post och andra medier - i multimediala callcenter av alla storlekar samt i kontorsmiljöer. De avancerade modulerna i ACHAT organiserar arbetsflödet och stödjer hanteringen av servicekvalitet. authensis ACHAT...
Belgien, Diegem
IPG är det ledande kontaktcentret i Belgien. Våra kontaktcenter i Diegem, Antwerpen, Leuven, Hasselt och Liège garanterar en professionell hantering av alla era kontakter med kunder. IPG Belgien är ett kontaktcenter med etablerat värde. Summan av nästan 20 års erfarenhet och en kontinuerlig anpassning till nuvarande och framtida behov ger oss den expertis som krävs för att genomföra ert projekt s...
Rumänien, Bucuresti
...KUNDTJÄNST, DOKUMENTHANTERING, DATAENTRY, BOKNINGSTJÄNST. Att sätta upp en callcenter-tjänst, back office, administrativ eller dokumenthantering har aldrig varit så enkelt och fördelaktigt. På YOUDIAL arbetar vi både genom våra fysiska utlandsanläggningar (offshoring), utrustade med toppmodern teknik, och genom distansarbete (homeshoring). Vår utländska personal är välutbildad och kvalificerad för att erbjuda en utmärkt tjänst, på perfekt italienska.
Italien, Bareggio
...Design och montering av STAND, inklusive elinstallationer, belysning, video, grafik, målning och transporter. HUVUDARBETE - Utställningar för mässor, utställningar och kongresser - Inredningar för banker/callcenter/showroom/affärer/projekt/förhandsmonterade/stand - Reklaminredningar - Anpassade inredningar - Inredningar för modevisningar - Inredningar med elinstallationer, loft, målning - Uthyrning av stolar, bord, plattformar - Uthyrning eller försäljning av paneler Vi har även ett lager om ni vill förvara ert inredningsmaterial hos oss, så att det stora utrymmet inte stör i era lokaler.
Tyskland, München
... implementeringen av mobila lösningar. Med över 30 anställda betjänar Airmotion portaler och nätverksoperatörer i mer än 80 länder samt enhetstillverkare som SonyEricsson och Nokia eller TV-kanaler som MTV och Premiere. I Tyskland finns bland kunderna Vodafone, o2, T-Mobile, e-plus samt T-Online och AOL. Forskning, redaktion, koncept, design, layout, grafik, programmering, teknisk implementering, gränssnittslösningar, projektledning, marknadsföringstjänster, kampanjhantering, kundsupport, callcenter, medier, tryck, online, mobiltelefoni, förlagsverksamhet.
Vi är ett callcenter beläget i Madrid, vi har 20 platser och alla våra operatörer har mer än 10 års erfarenhet.
Byrå specialiserad på tjänsteområden som telefonförsäljning, hotline-tjänst, telefonutbildning, kundanskaffning, kundsupport, order- och beställningshantering, inkasso och postutskick.
Storbritannien, Chessington
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras på annat håll...
Storbritannien, Camberley
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras någon annanstans...
Storbritannien, Chippenham
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras någon annanstans...
Storbritannien, Newton Abbot
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras på annat håll...
Callcenter, inkommande och utgående, telemarketing, e-posthantering och faxhantering samt träning och coaching.

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play