Callcenter, inkommande och utgående, telemarketing, e-posthantering och faxhantering samt träning och coaching.
Sedan 1922... den rätta platsen för dina inredningsbehov Design och realisering av arbetsutrymmen att leva i - Callcenter reception Ergonomiska sittplatser Avskiljande väggar och golv Specialanpassade klassificerare för museer Arkiv och metallhyllor Nyckelfärdiga leveranser...
Marknadsföringsbyrå som specialiserar sig på partnermarknadsföring, leadgenerering, direktmarknadsföring för apotek, direktmarknadsföring för grossister, pressutskick, broschyrleverans och callcenter-tjänster.
Callcenter för att rekrytera nya kunder (leads). Riksomfattande tjänst med samtalsinspelning för privata sjukförsäkringar, hantverkstjänster, reklambyråer eller telefonpriser.
Storbritannien, Wolverhampton
... detaljerade aktivitetsrapporter till våra kunder som täcker det arbete vi har planerat och genomfört. Våra konsultteam består av skickliga, vältaliga yrkesverksamma som trivs i en callcenter-miljö. Vi värdesätter vår personal enormt - att generera möten och försäljningsledningar är ett högtrycksjobb, så vi ser till att ta hand om dem; vi erbjuder fullständig utbildning på jobbet, karriärmöjligheter, flexibla arbetstider och incitament. Resultatet: låg personalomsättning med människor som är glada, känner sig värderade och har en balans mellan arbete och fritid som passar alla.
Tyskland, Wendlingen
Branschnärvaro för komponenter inom automationsteknik, ytterligare service genom tekniskt inriktade callcenter.
Dreamtime Marketingbyrå erbjuder callcenter-tjänster specifikt för IT- och industrisektorn. Även vid första kontakten med första tekniska rådgivning. Forskning, Coaching, Event Management.
Turkiet, Izmir
... av avancerade callcenter, erbjuda teknisk support på 22 platser i Izmir. Vårt team, som kan garantera samma dags service under veckodagar, ser alltid fram emot att ta emot tekniska supportförfrågningar från våra värdefulla kunder.
Produkter för ljudisolering och ljudabsorption inom affärsområdet, såsom kontor, öppna kontor, grupparbetsplatser, callcenter, konferensrum och rådgivningsrum. Många användningsområden!
Storbritannien, Sittingbourne
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras på annat håll...
... kalla tjänstemän eller anonyma callcenter; här finns den vänlighet och professionalism som är typisk för Valtellina-regionen. Sedan 1996 är företaget partner till FIBA Study Center i Genève, och deltar därför i alla mässor och beslutsmöten som organiseras av FIBA angående internationella beslut och bestämmelser.
Storbritannien, Hull
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras på annat håll...
Tyskland, Großmaischeid
Försäljningsstöd för att skaffa nya kunder, vårda befintliga kunder, schemalägga fältmöten, adressering av kvalificering, callcenter.
Frankrike, Charenton-Le-Pont
Ett företag inom dokumentationsteknik. Vårt utbud av tjänster och lösningar sträcker sig från digitalisering av fakturor, behandling, hantering, webbtjänster, callcenter... Vi fokuserar på digitalisering och är specialiserade på återvinning, digitalisering av dokumentarkiv, digitalisering av fakturor (organisation av flöden, digitalisering och relaterade behandlingar, inklusive teckenigenkänning...
Tyskland, Dorsten
...CFS GROUP GmbH erbjuder med callfield.com ett komplett paket för telefonitjänster i Tyskland. CallField telefonservice ser sig inte bara som ett callcenter, utan som en "virtuell reception" som avlastar sina kunder i det dagliga arbetet. De erbjudna tjänsterna är lämpliga både för medelstora företag och för enskilda företagare och startups som vill utnyttja outsourcingmöjligheterna på ett smart...
Professionella förvärvskompetenser - Där callcenter når sina gränser, börjar mitt arbete...
Storbritannien, Slough
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras på annat håll...
... marknader. VODATECH:s syn på "callcenter" är inte en ensidig kommunikation, utan en lösning där interaktionen med företagets slutanvändare och affärspartners hanteras. VODATECH:s callcenter, belägna på olika platser och som körs på en flerplatsstruktur, är utformade för att ge företagskunder "driftstid, kontinuitet, säkerhet och flexibilitet". Dess programvarubaserade infrastruktur hanterar SMS, e-post, fax och webbchatttrafik lika enkelt som telefontrafik. Företaget har ISO9001-certifikat för kvalitetsledningssystem och ISO27001-certifikat för informationssäkerhetsledningssystem.
Telemarketingbyrå med fokus på utgående samtal, marknadsundersökningar och telefonservice samt träning och coaching, samt rådgivning och inrättande av callcenter.
Irland, Dublin
Scorebuddy är ett webbaserat verktyg för kvalitets- och övervakning av personal som är lätt att använda, skala och integrera. Det är idealiskt för att övervaka kundservice inom områden som prestationshantering av callcenter och lokaliseringsprojekt.
LCS, byrån för aktiv kundanskaffning: vi gör kallförsäljning på personlig nivå inom ledningsområdet (inga callcenter!), utvecklar försäljningskoncept och coachar ditt säljteam.
Storbritannien, Newcastle Upon Tyne
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras på annat håll...
Tyskland, Klingenberg
Direktmarknadsföringsbyrå, produktion av reklammaterial och gåvor, callcenter-konsultation, direktmarknadsföring, kampanjer, försäljningsutbildning, genomförande av kundbindande åtgärder.
Storbritannien, Stevenage
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras någon annanstans...
Serbien, PRISHTINE
Vi är ett licensierat och auktoriserat företag för investeringsrådgivning i hela Kosovo. Vi har varit verksamma sedan 2002. Vi erbjuder alla typer av kommersiell rådgivning. Samtidigt har vi varit verksamma som CallCenter med licens (sms, chat, 0900) sedan 2010.
Storbritannien, Blackpool
... utryckningsavgift - betala ENDAST när problemet är löst ✓ Tillgänglig dygnet runt, 7 dagar i veckan ✓ Snabb respons - Normalt 15-30 minuter ✓ Kortbetalningar accepteras ✓ Få en fast prisoffert och vet exakt vad du kommer att betala ✓ Vi lägger INTE till 20% moms på priset ✓ Vi är inte ett callcenter - ring nu för att komma i kontakt med en professionell låssmed...
Byrå för dialogmarknadsföring. Callcenter i Tyskland och Nederländerna, inklusive Antillerna. Utgivning av boksammanfattningar inom affärs- och affärspsykologi.
Byrå för Kunddialog. Konsument- och Kundservicecenter, klagomålshotlines, näringstjänster, långsiktig support för specifika kundgrupper, callcenter (outsourcing).
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras någon annanstans...
Callcenter, Andra affärsaktiviteter som inte klassificeras någon annanstans...

europages-appen är här!

Använd vår förbättrade leverantörsökning eller skapa dina förfrågningar på språng med den nya europages-appen för köpare.

Ladda ner i App Store

App StoreGoogle Play